ericabergqvist

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Erica Bergqvist - 27 april 2010 11:28

Bettan fast jag inte gillar staten gillar jag dig. Sen kom kerstin och hoppa med i farten. Som sagt Bettan jobbar på staten jag jobbar på komun och Sandra jobbar svart som en lastbilchaufför. Vi hare kulkul tillsammans. Nu har jag nog inge mer att säga jo föresten om ni tycker bilden är ful på er måste ni titta på mig igen för det är nog jag som ser fulast ut ! :)

  

en bild säger mer är 1000 ord

hejdå :)

Av Erica Bergqvist - 27 april 2010 10:38

Hejsansvejsan ja idag fyller min älskade Frida år och jag vill säga grattis ! nu är hon oxå en fjortis a grattis i allafall, jag fyllde ju år för några dagar sen och jag hade en liten fest och jag tror jag blev sjuk på den för dagen efter mådde jag inge bra jag hade ont i huvet och halsen och lite i magen och näsdukar blev mitt liv


   

Jag har faktiskt andvänt upp 6 små paket så jag är ganska röd om näsan men det riner hela tiden plus att det är as svårt att andas :(men när man är sjuk finns det inte så mkt att göra så då gjorde jag om bloggen det tog 2 dagar så klaga inte om ni tycker den är ful ;) och så har jag skrivit lite och så klart har jag tittat på tv. jag har typ inte ätit nått så jag har gått ner 3 kilo men det är ju egentligen inget man behöver veta :Dmen det är faktiskt inte så roligt att vara sjuk för man orkar engentingn och det bulltar i huvudet när man går aja så är det men imorgon tror jag att jag ska till skolan iallafall men det beror på om jag inte har nån feber och om jag orkar :) men nu ska jag nog bara ta det lungt så

hejdå :)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards