ericabergqvist

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Erica Bergqvist - 31 maj 2010 18:15

shohej :) nu kommer bilderna ..

Av Erica Bergqvist - 31 maj 2010 10:40

 Baxter i toan    albin jag och gustav läser   mamma jag och sandra   tjock baxter Jag och frida

    Jag

  


Av Erica Bergqvist - 31 maj 2010 10:08

Jag har aldrig riktigt berättat om  mig men nu kommer det :


-Hej jag heter erica nanny sofia bergqvist och jag har en familj på fem pers.


-Jag har en ganska vanlig familj en mamma en pappa och en jobbig en lillebror och så har jag en fet katt  


- Jag är med kerstin nästan varje dag vi bor bara några hus från varann. När vi är med varann så brukar vi ha te kalas och leka med dockor och peta näsan på varann.


- Jag är en vanlig tjej som har mörkblont hår. Fast jag har mörk brunt hår men färgen heter mörblont.


-Jag har en väldigt `ful´ kompis.

 

-Min favofärg är rosa.


- Jag kan vara stygg ibland.


- Jag tittar på tv 24/7.


- Mamma ringde nyss.


- Jag hatar micael.


- Jag går på höglundaskolan 7e.


- Jag är 14 år gammal och jag fyller år 22 april samma som calle.


-  det ser ut som Johan har köpt ketchup. 


- Jag nös och så kom det snor på datorn.


- Sandra skrattar alltid när jag gör illa mig.


- aja nu har jag inge mer att säga så hejdå :)

                                                  
                                    Allt jag säger är ` sant ´









Av Erica Bergqvist - 31 maj 2010 09:23

måndag morgon och jag är hemma för jag hade ont i halsen. så nu har jag inge att gör så då skriver jag här. Men iallafall så på fredag åker jag till stokholm med mamma, mammas sprinkompis lotta, hennes barn elin och ida. Aja nu kan jag inte skriva mer för jag ska titta på sjukhuset och jag har dels inge mer att skriva :)

hejdå :)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards