ericabergqvist

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Erica Bergqvist - 1 juli 2010 11:13

Det står skrivet i mitt hjärta att du är den jag älskar mest. Så fort du inte är här börjar jag tänka på dig. Det är tråkigt utan dig jag har alldrig så roligt med dig som jag har med andra.

Vi kanske inte riktigt är samma typ du är snyggare, smartare, roligare men jag vet att jag har hittat rätt och jag hoppas du känner detsamma.

Vi har tusen minnen tillsammans.

Men alla är inte bra minnen.

Men vi klarar oss för vi har ju varann.

Och nu när du är borta känns dagar som år.

Och sen när du kommer hem åker jag bort men när jag kommer hem ska vi ha den bästa sommaren tillsammans.

Men jag tänker på om du skulle dö, hur skulle det vara då skulle jag alldrig gå vidare i livet bara dö själv.

Jag hoppas du förstår hur mkt du betyder för mig älskling, för jag förstår inte riktigt själv <3

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards