ericabergqvist

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Erica Bergqvist - 1 augusti 2010 23:31

ja jag är fortfarandemed sandra och vi var ner på nedre för att hitta nån att vara med men nej :( men tidigare idag har jag också varit med sandra och matilda och vi har ätit muffins med chocklad sås kommer bilder längre ner :).


jag har ju inte berättat om igår och i förrgår så jag berättar nu :

albin, gustav och anki kom ju så jag har ju varit med dom.

och en dag åkte vi och grila korv gott :D kommer bilder nån längre ner :)


och igår sov jag hos sansdra och vi titta på medicinmannen , kulkul :)


och idag var jag på stan och jag köpte:

två par skor

ett linne

jeans

bh :D

kommer ochså bilder men inte idag :)


justeja ni måste se henny en liten flicka som jag träffa på midsommar hon är född 22 april som jag :D

kommer bilder

mer har jag inte att säga så nu kommer det bilder :)

hejdå :D


           

älskade baxter

 

muffinsarna

  

så här sluta det... 

  henny (L)   baxter före grillnig, gustav körde slut på han :)  

före grillning joels bubbla :)

Av Erica Bergqvist - 1 augusti 2010 18:48

ja nu är man med kerstin och bettan kommer snart seru :)

men inge mer orkar jag säga så hejdå :)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards