ericabergqvist

Alla inlägg under september 2010

Av Erica Bergqvist - 23 september 2010 21:50

jadu sandra.

på morgonen när man ska skriva ett inlägg,

då ringer du och säger att vi går nu !

och då hinner man iinte publicera

jävla idiot !

du är bäst älskling !

men iaf jag skulle publicera ett inlägg med klassfotot

men det hann jag ju inte så det får bli nu ! :D

inte världens bästa foto,

  

det ser ut som jag spanar in nån !

jävla tönt !!!

hur ful kan man bli ???!!!!!

jävla skit !

jag tittar alltid bort !!   

alla seer ju fan bra ut !!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Erica Bergqvist - 21 september 2010 18:13

nu har jag köpt den bruna väskan,

och lämnat tillbaks den svarata.

men idag var det ingen speciell dag.

gick i skolan, åt as mkt !

frukost, grönsaksstuvning, tårta,fika, middag.

man är ju bara lite propis !


men just nu pratar jag med älsklingen min.

hon försöker oxå blogga men det går inte så bra,

det göre inte för mig heller :)

  

väskan :D

Av Erica Bergqvist - 20 september 2010 20:52

ja nu sitter man och försöker redigera en bild på picnik,

som ska till headern !

men det funkar ju för fan inte!

aja det kanske funkar sen :D  

man är viktig !!

Av Erica Bergqvist - 19 september 2010 16:44

sitter här och tränar inför fysik provet imorgon.hehe

ganska tråkigt faktiskt -.-

men om man vill ha bra betyg får man lida,

inte för att jag lider men.


  

no läxa + choklad+ ny fixade naglar :D


Av Erica Bergqvist - 19 september 2010 10:25

ja igår skrev jag ett inlägg om att jag hade varit på birsta,

men bästa elin.

och att jag hade köpt tre saker.

men det gick inte så bra,

för sen fråga matilda om jag ville vara med henne,

så då publicera jag det inte, hehe

sen när jag kom hem och skulle publicera det hade joel tagit med datorn,

till nån kompis, typiskt !

sen nu vare borta när jag väl fick datorn!

aja men nu har jag typ skrivit det jag det jag skrev igår :)


  

den köpte jag :)

och

  

dom här örhängena

och sen en väska


  

man ser inte så bra menmen,

men jag vet inte om jag vill ha den

antingen den eller den här :

  

men jag ska gå på stan imorgon och titta på dom,

hoppas jag kommer på vilken jag ska ha !

men ni får oxå säga vilken ni tycker är finast !

snälla komentera :)

Av Erica Bergqvist - 18 september 2010 08:38

ja snart ska jag åka till birsta och möta elin.

men jag måste fixa mig lite först.

och just nu sitter jag och tittar på tv :D

men nu måste jag gå ! :)


Av Erica Bergqvist - 17 september 2010 20:23

 ja nu sitter man och äter popcorn,

och tittar på idol.

toppentoppen.

men iaf idag var man skolan igen -.-

men det var ju fredag iaf.

och imorgon ska bästa elin komma och shoppa.

men jag vet inte om hela familjen kommer :)

men det får vi ju reda på :)

justeja jag skrev fanta som rubrik,

och det var för jag är sugen på fanta :D

men här kommer det bilder på en gång

jag, elin, johanna, sussane och mamma var på birsta,

och det var snö och kallt ! :)


  den fina lampan   tjockis ;)   parkeringen + snö   hahah elin !;D johanna nere i hörnet :)   hehe 

är man fin elleer vad ? ;O 

Av Erica Bergqvist - 15 september 2010 18:27

ja idag hade vi skoljoggen -.-

och elin skrev på hennes blogg att jag hade bra kondis !

och det stämmer ju absolut ! ;D

aja men det gick väll bra ( inte sist iaf ) :D

aja men i helgen kommer elin och ska shoppa loss :D

det blir ju as kulkul ! ;D

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards