ericabergqvist

Alla inlägg under september 2010

Av Erica Bergqvist - 15 september 2010 08:05

ja nu sitter jag och äter frukost igen,

och jag vet ! jag är sämst på att blogga !

jag bloggar bara på morgonnen nu :(

skärpning !

men iaf i helgen kommer bästa elin troja :D

kulkul

nu har jag inge mer att säga :S

  

fin man är idag ! ;D






justeja !!!!

min mobil blev stulen för nån dag sen för det var nån jävel som skulle taren

jag skulle kunna banka skallen ur han om jag fick reda på vem det var !

aja men jag har samma nummer

så nu har jag den här ( inte den värsta  mobilen)


    

hahaa 

och min as snygga bakgrund på mig som lärare (jag hade inte glasögon som liten )

Av Erica Bergqvist - 13 september 2010 08:01

ja nu sitter man och äter frukost

och jag tänker inte lägga ut bilder som jag gjorde

för ganska länge sedan! hehe

a men man var ju uppe i fjällen i helgen och fjällvandra !

FAN vad jobbigt !!!!!

jag och elin fick seriöst pölar i skorna, jag ramla

och fick bär på knät !

och elin knäpte ett kort precis då !

jag ser ut som en drummel (s) !

sen fick jag linda runt en plastpåse runt foten,

och gissa ... det var hål i påsen såklart !

``pip´´ vad tråkigt !


PS. det var ingen snö heller, men kalt som ``pip´´ !  

fin man är !!

Av Erica Bergqvist - 9 september 2010 18:27

jag läste nyss elins blogg och då stod det om fjällen :D

och då blev jag as sugen på att blogg så jag satt igång :)

som ni kanske försår ska man till fjällen i helgen och elin kommer!   

toppentoppen :D

och hon fråga va man ska ha med sig och jag vet inte :O

får väll plocka me sig hela garderoben :P

men iaf vad ska man göra där uppe ?

det är ju ingen snö!

blir väll fjällvandring såklart -.-

men nu kom jag på bilder jag kan lägga ut

( på fjällen såklart ) :D


                    

det är så jälligt mkt minnen som kommer upp !

och älskade elin

du är bara bäst älskling ! <3

fattar du hur mkt du betyder för mig !    

Av Erica Bergqvist - 7 september 2010 18:03

ja nu vare länge sen man var med älsklings sandra.

men nu ni !

men såklart när man är med henne sitter hon och äter (bajsmat)

menmen deta blev ett snabbt inlägg för jag orkar inte skriva :D

hejdåpåer :)

Av Erica Bergqvist - 6 september 2010 21:12

ja nu vare länge sedan man blogga.

men jag hinner inte!

skolan stoppar en och sen kommer vännerna!

sen kommer orken :D

menmen man försöker ju iaf :)

men nu i helgen har ju jag varit hos frida

kulkul :)

sen nu idag måndag har man varit på sklan sen for jag och mamma

till ikea och shoppa ... inte riktigt :P

en kofta

en lamskärm ää inge mer troja :S

justeja jag vet inte varför jag skrev den här rubriken

( fint tal kanske ) :D

och nu måsta jag lägga in en bild så nu fåre bli den första :S


 

lita gammal bild :D VÄLDIGT fin !

 

förra gången jag var med frida :S


 

jag med dom små hästarna som tjocka i sig mat :) 


  snygga frida !  

snygga jag !

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards