ericabergqvist

Alla inlägg under november 2010

Av Erica Bergqvist - 18 november 2010 20:51

nu har man fixat naglarna oxå !

och imorgon kommer sopan !:D

men tidigare idag var det gudstjänst och det var nån sångerska där

som skulle lära oss sjunga !hahaha man var mkt duktig tycker jag !

specielt william han är ju fan bäst på att sjunga ! ;)


  

hahah fin bild !! fy fan

Av Erica Bergqvist - 17 november 2010 17:25

ja idag hade vi håltimmar !

först hade vi språk sen hade vi lunch (räknas som håltimme )

senm efter lunchen hade vi ingen idrott (håltimme )

sen efter det vart det ingen engelska för karin har gått och gömt sig !

sen vart det so ( dryg so !)

sen gick jag he och hade väldigt kul på vägen hem med moa hanna sandra ! :)

och jag hitta en bild som jag tyckte var så söt så jag måste visa den !


  

lilla gustav som pimplar !! sötnos <3 

Av Erica Bergqvist - 17 november 2010 08:15

sitter och äter fil med flingor ocg bannan :D

har inge mer att säga måste skynda ska snrt gå och jag är inte klar !!! :O

Av Erica Bergqvist - 16 november 2010 18:33

pratade nyss med en sopa !

och hon kommer på fredag.

men hnu ska jag nog ut och åka pulka.

justeja min heater blev inge bra men jag orkar inte göra om den nu :D


Av Erica Bergqvist - 16 november 2010 10:39

sitter och äter gulashsoppa (stavning)

och baxter hjälper till ! :D

idag börjar man tio över 12

och jag ska gå kvart över elva :)

men jag har inte så mkt att säga förutom att jag längtar till helgen för då kommer min älskling !<3


  

hahaha min lilla snuttenutte <3

Av Erica Bergqvist - 15 november 2010 07:55

sitter och äter frukost med baxter,

han tycker också om flingor med fil !

ska gå typ nu !!


  

han slicka typ upp allt

Av Erica Bergqvist - 14 november 2010 15:08

ja som sagt  var ju jag med matilda i lördas och såklart satt matilda på webbkameran och börja fota och jag har ju inte lagt upp dom bilderna så nu kommer dom... lite senare.

men iaf idag var jag på gudstjänst och medans jag var på det tapetsera mamma och pappa mitt rum :D

tackar tackar

och justeja det är ju farsdag för fan !!!!

grattis alla pappor ;D

senare eller nu snart ska vi nog till farmor och farfar och äta :)

och nästa helg kommer frida :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

vi kommer nog shoppa + mycker mer :)


  

oj dålig bild men det får duga

tapeten är blommig om ni inte ser ;D


men nu kommer jag och bettan :

  kantarel och flugsvamp             


  

true love !

jag älskar dig matilda ! ♥

Av Erica Bergqvist - 13 november 2010 18:02

nu är man med bettan men hon äteer den jävla tjockisen ;D

sen senare ikväl ska vi kanske titta på film :D

jag kom inte ihåg vad det heta :)

aja men medans hon äter övar jag på min talang... att spela gitarr !

jag är nog bäst på gitarr.. eller inte ;D

matilda hon är fan bra på gitarr och att sjunga :@

själv är man inte bra på nått... inte okej !! :@


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards