ericabergqvist

Alla inlägg under november 2010

Av Erica Bergqvist - 12 november 2010 19:10

jag vet inte om jaghar skrivit om snowboarden men jag och sqanrda och moa åkte snowboard här om dagen och det var kul...

men iaf nu ska jag titta på flickan från ovan.

 har inte tid att blogga så tjaoo :D

Av Erica Bergqvist - 10 november 2010 17:46

såhär ser man ut när man ska ut i snön !


  

först så sen....


  

hahaha jag gillar rött ;D

Av Erica Bergqvist - 10 november 2010 16:25

nu snöar det för fulla muggar !

det har ju fan kommit tre decimeter !

och så skulle man gå till skolan och man halka ihjäl sig.

sen när jag skulle gå hem halka jag och moa hela tiden för vi har inga sulor.

hon hade uggs.

hahahha

men ikväll blire pulkåkning !! jag, sandra, hanna, moa och kanske matilda :D


  

hahah mkt snö :D

Av Erica Bergqvist - 9 november 2010 18:28

ja nu är man med bettan,

kerstin kommer snart :D

vi knäppte lite bilder som kommer snart :)


    mina geopardnaglar :D

matildas hår :D

Av Erica Bergqvist - 9 november 2010 17:54

idag hade jag sovmorgon till kl 10 ungeefär.

men ändå försov man sig till 11 så då fick man bråttom.

men pappa kom hem och skjutsa mig :D

sandra hade oxå försovit sig till samma tid hahahahaha

men det gick bra då.

nu har jag inge mer att säga så hejdå :)


Av Erica Bergqvist - 8 november 2010 16:44

ja jag och sandra vi var nere p

å stranden och fota lite,

nu kommer det bilder

såklart kommer bilderna i fel ordning !

tirtta längst ner och upp :D


                                                              

fin man är !

Av Erica Bergqvist - 8 november 2010 08:05

sitter och äter frukost, macka med smält ost mmm!

idág äre skola och prov :)


Av Erica Bergqvist - 7 november 2010 15:17

ja nu är man med i en till tävling igen,

hoppas att den här går bra för det gick inte den andra :(

iaf jag tävlar om en Xperia X10

och du kan även vara med och tävla här !! (klicka)


justeja man måste motivera varför man vill ha just den mobilen:


jag har en mobil men det går inte att svara i den.

och det gör mig vansinig !

det är egentligen inte ens min mobil utan pappas :(

och jag tycker oxå Xperia är så fina ! :D




Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards