ericabergqvist

Alla inlägg under januari 2011

Av Erica Bergqvist - 7 januari 2011 22:16

just nu gör jag inte så mkt, men iaf så i sommar ska vi äntligen åka utomlans, till rhodos, ligger i grekland och brevid turkiet :D

jag vet inte vilka som ska med men iaf familjen wängmans :)

ja nått mer har jag inte att säga :D


  

där är det :D




justeja imorgon kommer ju frida hit och shoppar, dom skulle egentligen skulle dom komma idag men det ville dom inte för min pappa var lite sjuk :)


Av Erica Bergqvist - 6 januari 2011 18:19

ja i fjällen hände det mkt kan man säga !

först när man kom dit så blev det snowboard tror jag :D

sen blev det skoter med pappa elin och LG, såklart så körde båda fast, pågrund av att vissa inte läser kartor! sen skulle vi köra över en vattnig sjö, men det gick bra :)

sen vare nyår med sprakande fyvärkerier. och man hade väldans kul för vi var i nått hus där man hyr poler :)sen blev det mer snowboard. när alla hade åkt hem typ vare bara jag elin och oilivia kvar men det var kul ändå ! vi var på ``toa´´

och härja på, det sluta med att det vart snöbollskrig mellan oss och några killar !

sen åkte elin hem och sen jag och olivia bleev kvart ensam ! :)

jag tror det var allt nu kommer det bilder:


        

i bilen   

framme

  alvas hjärta   och mathildas hjärta... sen börja det !!  

                                 

               



och sen snowboard :)


   joel

   

min snowboard ( vill ha ny :D )

 

fula jag ...

 

elin  

mathilda med sin skitsnygga snowboard !

       eli igen med sin snowboard :)

Av Erica Bergqvist - 2 januari 2011 10:49

ja nu äre gott nytt år. och det var värsta smällpartyt här !

först höll vi på att smälla sen kom det nån pappa som skulle skryta om sina smällare,

typiskt ! jag knäppte as mycket  bilder men dom har jag på kameran så dom kommer senare, justeja vi ska vara här typ en vecka till så det blir inge mkt bloggande, men nu ska jag ut och åka snowboard ! hejs :)


gott nytt 2011 !

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards