ericabergqvist

Alla inlägg under mars 2011

Av Erica Bergqvist - 25 mars 2011 07:42

nu väntar jag på att mina att mina mackor ska hoppa.

ska gå  kl 8, blir nog en vanlig skoldag, men ingen vanlig helg, ledig i fyra dagar :D

men nu måste jag gå för nu hoppa dom :)


Av Erica Bergqvist - 24 mars 2011 17:59

nu är man hemma och sätter sig vid daton såklart :D

friufsdagen var okej, BLÅSIGT !!men det gick

ja nå mer har jag inte att säga :D

ska och tträna senare.

kanske kommer mer sen :)


justeja när jag skulle åka skidor i pulkbacken

( en bäck nedanför backen )

så kom jag i fullfart och for ner i bäcken men som tur var så höll isen :D


  saknar dig <3

Av Erica Bergqvist - 23 mars 2011 21:20

jag tror det inte stavas så men jag orkar inte bry mig,som sagt imorgon äre frilufsdag :Djag ska åka skidor, mer får ni veta imorgon :)

Av Erica Bergqvist - 22 mars 2011 22:08

nu gjorde jag en snabb heather för jag orka inte ha den andra :D

kanske inte den bästa menmen :)

aja godnatt påer

Av Erica Bergqvist - 22 mars 2011 21:09

kom nyss hem från sandra

vi har tittat på film och ätit muffins.

skolan var som vanlig.


PS: min heather eller hur fn det stavas är inge fin jag vet, men jag ska ändra den men jag orkar inte det är det !:)

...

Av Erica Bergqvist - 14 mars 2011 17:59

jag hatar att skriva rubrik !

men iaf jag vart så bloggsugen men jag vet inte vad jag ska skriva :D

idag har det varit en vanlig dag den gick ganska snabbt.

på onsdag ska man till åre med konfirmationen.

jag är sugen på att vara med sandra oxå men det tror jag blir svårt för nu är hon i åre och när hon kommer hem är jag i åre men jag kommer ju hem på söndag :)


   <3

Av Erica Bergqvist - 12 mars 2011 08:38

jag vet att vi inte är med varann lika ofta

men jag vill inte bara sluta.

du är mitt hjärta och blod utan dig kan jag inte leva, jag kan inte bara ta bort dig för då blire illa.men vi måste vara med varann mer !

vi träffades ju på dagis och redan då klickade vi !

men iaf nån dag nu fraöver har jag beställt dig för en dag !<3


                     

vi är ju bill och bull,<3 

Av Erica Bergqvist - 8 mars 2011 19:17

ja nu har man varit i fjällen i tre eller fyra dagar...

har åkt snowboard, slalom, skoter :D

imorgon kommer elin och shoppar..längat !


och så var det en tjej som dog i barnbacken... mikaela vedin

hoppas du har det bra i himlen !<3

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards