ericabergqvist

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Erica Bergqvist - 25 april 2011 22:35

nu har man duschat och känner sig fräsch !

kanske tänkte gå på atn imorgon men det bror på om jag har nån att gå med :)

nått mer hade jag inte att säga...

hittade båda kamrerorna och det fann en hel del bilder på den kommer några smakprover här :


    när vi var i åre :)


     

jag och elin var med varann, vi titta på project runway !


    egos


    bilder från när jag och matilda har varit med varann


  stackars baxter  

det var mest bilder på baxter !

Av Erica Bergqvist - 25 april 2011 17:22

nu sitter jag i solen och känner att nån grillar, det luktar jävligt gott !

men det är tyvärr inte vi som grillar :(

har nyss varit med matilda men det vart bara en liten sväng för hon skulle hem och äta. kanske syns ikäll eller imorgon :)

har nyss varit ute med pappa på motorcyckel, kul kul

     

Av Erica Bergqvist - 25 april 2011 14:26

nu pratar jag med frida, vi pratar om att jag ska komma och det ska jag på torsdagen tror jag :D

och nu ringer jag matilda, mickael svarade :)nu pratar jag med matilda

men iaf nu ska jag åka ut med pappa till stan med motorcyckel, och checka trafikregler, sen ska jag vara med ove ( matilda) :D

Av Erica Bergqvist - 25 april 2011 09:05

nu ska vi snart åka hem, ganska skönt faktiskt, men inte så kul att lämna elin :(

men dom ska ju oxå hem så...

iaf så har jag haft det bra här! men det är ju fan 20+ hemma så man längtar !

men jag skriver mer hemma för jag måste packa :)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards