ericabergqvist

Alla inlägg under april 2011

Av Erica Bergqvist - 25 april 2011 14:26

nu pratar jag med frida, vi pratar om att jag ska komma och det ska jag på torsdagen tror jag :D

och nu ringer jag matilda, mickael svarade :)nu pratar jag med matilda

men iaf nu ska jag åka ut med pappa till stan med motorcyckel, och checka trafikregler, sen ska jag vara med ove ( matilda) :D

Av Erica Bergqvist - 25 april 2011 09:05

nu ska vi snart åka hem, ganska skönt faktiskt, men inte så kul att lämna elin :(

men dom ska ju oxå hem så...

iaf så har jag haft det bra här! men det är ju fan 20+ hemma så man längtar !

men jag skriver mer hemma för jag måste packa :)

Av Erica Bergqvist - 22 april 2011 20:35

idag är min lilla födelsedag, den började ju faktiskt bra imorse. fick frukost framdukat och i present fick jag en moped och mopekort :D

men sen vart det som en vanlig dag jag ficik diska och vi titta på film och var ute, men det var ändå en härlig dag, nu sitter vi och tittar på king kong samtidigt dom talang :D

men nu ska jag vara lite social med elin här så hejsvejs :)

PS: det finns inga bilder på den här datorn !

Av Erica Bergqvist - 20 april 2011 18:54

om två dagar fyller lilla jag år !!:D

och om 7 dagar fyller min älskling frida år.

men iaf det är ju inte nu, men idag har jag varit på vårshow men det var inte bäst kan man säga. bara när björn (lärare) kom in och alla börja skricka och applådera, haha

sen efter det gick vi ner på stan och fika ( har typ slösat 500 på fika på en vecka ):O

sen åkte vi hem och var här och gjorde inte så mkt faktiskt :)



Av Erica Bergqvist - 18 april 2011 16:20

imorse cykla jag och matilda till skolan ! stolt (fast vi hann bara halva vägen för sen måsta vi ta bussen för att hinna ) och sen när vi skulle hem kom vi på att vi måsta ju cykla hem också, fast det var skönare för vi hadde medvind !:) vi stanna även vid ica och köpte en glass. sen nu när jag har kommit hem väntar jag på sandra som ska komma :)


 

denna bild kom upp när jag sökte på sandra så jag tog den :)

Av Erica Bergqvist - 17 april 2011 18:59

nu ska jag ätra årets första grillning !!gottigotti :)

tidigare idag har jag varit på gudstjänst sen varit med matilda.

något mer har jag inte hunnit :D

Av Erica Bergqvist - 17 april 2011 12:14

när man inte har godisförbut finns det inge gott, men när jag har godisförbud ja då pakar mamma på sig med gottisaker i affärerna !


  inte okej !

Av Erica Bergqvist - 16 april 2011 15:27

nu har jag kjol så jävulst sommrit !!

asså fan det är sommar nu !

idag vakna man kl halv tio och då kom elin och vi gjorde inte så mkt sen gick jag till matilda, vi traska ner till statoil och köpte kaffelatte och satt oss på stranden ♥

sen gick vi hem för jag skulle äta och sen var jag med matilda mer sen skulle hon på träning, och sen ikväll ska vi vara med varann mer, det var min dag idag :)


  det vart lite av alla färger idag :D

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards