ericabergqvist

Alla inlägg under april 2011

Av Erica Bergqvist - 15 april 2011 22:10

jag och mamma ska baka cupecakes till min födelsedag, som är i påsk på långfredan :D

vi vill ju baka smariga små söta cupecakes men jag vet hur det brukar bli när jag och mamma bakar ;) men jag får hoppas på att dom inte blir brända iaf !

man skulle vilja kunna baka sånahära :

 

  

serni vad smariga dom ser ut !! och dom passar ju till påsk    

Av Erica Bergqvist - 14 april 2011 19:44

jag såg aldeles älska mig och fy fan va sorligt jag storböla !ni måste se den !

det är ju bara sex avsnitt !!







se den !







Av Erica Bergqvist - 14 april 2011 17:12

jag gick hem för att äta men nu kanske jag ska kila upp till matilda igen där hon och sandra är  :D

Av Erica Bergqvist - 14 april 2011 07:20

nu har inte jag skrivit på as länge !:O det måstte jag ändra på !

men iaf igår var jag på stan med matilda och köpte en kjorl och en kofta och så köpte vi smotie, eller hur fan det stavas, nu sitter jag och äter frukost och ska ringa ove (matilda)känner att klockan rinner iväg :)


  och mitt nya linne som jag fick från hm :D+ min nya kofta

Av Erica Bergqvist - 10 april 2011 15:42

ja både igår och idag hade jag feber.. men igår vare ganske mysigt för första hyrede jag och pappa två filmer sen kom han hem med en till film på kvällen <3

vi såg: salt, hämnden och town :D

hämnden var as sorlig !!

den var så bra så jag läggedr up trailern:


man fattar kanske inte så mkt av den, så jag tycker ni absolut ska se den !

men iaf nu kl fyra bär det av till farmor för middag så höres :D

Av Erica Bergqvist - 9 april 2011 10:24

ja idag är man förkyld så det kanske var bra att inte du kom frida för det hade nog inte varit så roligt för dig :S

men iaf så idag ska jag nog bara ta det lungt,måste plugga som vanligt -.-

jag vet aldrig vad jag ska skriva !det händer inget intressant i mitt liv !!:O


  titta på den här bilden !!! men jag måste stå imot för jag och matilda har godisförbud !!:( jag äter ändå för mycket godis ska jag säga !!!!!

Av Erica Bergqvist - 8 april 2011 19:45

fick nyss en kommentar och det älskar jag !

men det är kanske inte så mkt att kommentera på min blogg men iaf !:D

men iaf nu sitter jag i tvsoffan och tittar på tv, frida kommer inte i helgen det blir på påsken nån gång :D

Av Erica Bergqvist - 7 april 2011 19:11

nu sitter jag med kvällfika i min hand.

var nyss på gudstjänst, och så är man hes och skulle sjunga ni kan ju tänka er hur det lät..

me iaf så kanske frida kommer i helgen !:D


      hahahahahahahahahahha, kläde ut oss till fjortisar..

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards