ericabergqvist

Alla inlägg under maj 2011

...

Av Erica Bergqvist - 4 maj 2011 18:55

har varti på skolan idag som vanligt !:)

sen var jag med matilda ett tag sen gick jag hem och åt och gjorde lite läxa,

kl 8 ska jag åka och titta på en moppe, men u före det ska jag plugga för jag ska hinna med fem prov på fyra veckor !:O


  

 inte en seris bild !:D

Av Erica Bergqvist - 3 maj 2011 07:29

just nu ringer jag till matilda

... hon svara

jag:-tjenare

matilda:-jag har frånvarande på hälsan!:O

hahahah

men nu ska jag gå upp till matilda och vänta på henne och sandra, som jag ska ta bussen med :)


    mina älsklingar !:*

Av Erica Bergqvist - 2 maj 2011 20:08

nu har man gjort några frågor till moped kortet :)

men iaf så idag tänkte jag bara tare lungt !:)

har inte så mkt mer att säga, justeja jag var på utväklingssamtal idag, det gick ju faktiskt bra :)

Av Erica Bergqvist - 2 maj 2011 09:10

vurpa med en cyckel, check !

sandras spräckte byxan,sandras mobien sprack, sandras nageln sprack, check

och det var såklart jag som cyckla och hon flög (hon satt på pakethållaren)

men nu måste jag gå för jag kan ju inte sitta vid datorn när hon har gjort illa sig !<3

Av Erica Bergqvist - 2 maj 2011 07:56

nu ska jag ringa till sandra¨

själv sitter jag och äter frukost :)

kom hem igås från ljusdal och kanske kommer bilder från det :)

det är bara fem grader typ -.-

och sandra har försovit sig som vanligt !

men hon kanske hinner för vi ska cykla ner till busshållsplatsen :)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards