ericabergqvist

Alla inlägg under augusti 2011

??

Av Erica Bergqvist - 9 augusti 2011 22:50

ja som sagt var jag ju på stan med matilda idag och jag handlade ingenting !!duktig

nu ligger jag i sängen efter ett jympa pass + klippa gräset pass !skönt att ha det avklarat ! imorgon ska jag kanske åka och fiska med pappa joel albin och gustav och kanske åka på birsta med mamma igen :)

och på torsdag ska jag klippa mig och fara till elin !!!!!!!!har saknat henne ganska mycket !


  jag vet att jag har redan har laddat upp den här bilden men ni får se den en till gång !

Av Erica Bergqvist - 9 augusti 2011 12:15

idag ska jag på stan med matilda, tänkte bara säga det !

dagens outfit lock like this :!

    en liten bild jag knäppte på altan, ganska ljust

Av Erica Bergqvist - 8 augusti 2011 22:36

nu sitter ja här i köket och mumsar i mig glass har även ätit en väldigt stor marsmellows( vette fan hur det stavas !)

iaf på torsdag ska jag klippa mig och även åka till elin tror jag :)

   ser äckligt men gott ! 

Av Erica Bergqvist - 8 augusti 2011 16:59

igår var jag på birsta med hanna köpte ett linne och en tröja, sen på kvällen spörängnade det så då tog jag,hanna och moa och hyrde 2 filmer, ena filmen var sämst och den andra sådär :)...


sen idag vakna jag kl 11 och direkt då for mamma och jag till birsta

jag handla bara några småsaker till rummet :)

sen när jag kom hem for jag ut på en riktigt jobbig springtur och nu sitter jag här och bloggar, tänkte nästan åka ner på tempo och hyra film ;D


     bilder sen skolavslutningen :)

Av Erica Bergqvist - 7 augusti 2011 11:59

japp jag ska vara med hanni idag, och kvällen igår spenderades hos emma med massa andra som jag inte kommer ihåg vad dom heter !:D

vi gick först och åt sen gick vi hem till emma och titta på tv sen blev det mest prat :)

sen åkte vi hem och då vart det godnatt !


och justeja jag försöker nå dig elin faktiskt, men du svarar inte :@

men jag ska försöka ringa några grr till :)


  en bild jag hitta :)

Av Erica Bergqvist - 6 augusti 2011 00:04

just idag äre din födelsedag !

och nu skulle ju det vara fint med en dikt här nedanför, men det går inte för jag är sämst på dikter !

så jag säger bara det här:

vi är som svampbob och patrick, bästa vänner och kommer alltid vara !

    ja må hon leva,

ja må hon leva,

ja må hon leva ut i hundrade år,

 ja visst sa hon leva,

ja visst ska hon leva,

 ja visst ska hon leva ut i hundrade år !

ett fyfalligt leve för matilda hon lever: hipp hipp hurra hurra hurra hurra!

grattis min älskade bettan/ove you name it !  

Av Erica Bergqvist - 5 augusti 2011 22:36

en timme kvar...

Av Erica Bergqvist - 5 augusti 2011 22:33

 nu ligger jag och väntar på att klockan ska slå tolv !

ska hålla mig vaken, tänkte nog gå och duscha så man blir piggare. får inte somna på matildas födelsedag ! klockan är 22.35 så det är ju bara 1 timme och 25 min kvar !

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards