ericabergqvist

Alla inlägg under november 2011

Av Erica Bergqvist - 20 november 2011 10:25

nu sitter jag och äre gofrukost, marmelad macka med ost på, mums !

ja.. mer har jag inte att säga, det blir ingen bio iallafall för matilda skulle plugga -.-


+++

Av Erica Bergqvist - 19 november 2011 12:16

hejsanhoppsan, idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske är med nån, troligtvis !

och imorgon tror jag att jag och matilda ska på bio och se breaking down !!!!!!!längtaaaaaaar

ja... mer ´har jag inte att säga hejdååå

Av Erica Bergqvist - 17 november 2011 20:08

kompå att jag måsta ladda upp lite bilder från igår när jag,hanna,emma och födelsedagsbarnet var ute och åt middag på kina !


   

kan inte ens sätta på sig skorna rätt...

               

så kan dom inte heller motstå att spilla -.-

           

   moas jävla nohiteck mobil är ingen jämförelse med min fina iphone !

hittade även dom här bilderna i samma fil så ni får se dom oxå :D


     

ränsade ut garderoben för nån dag sen och det blev kanske lite stökigt i rummet ?!

    

och baxter har inte fattat att det blir knas med datorn om man står på den -.-

Av Erica Bergqvist - 17 november 2011 19:14

jag måsta ta det här från mathildas blogg för det stämde så bra på iallafall mig !hoppas det var okej :D

 

Vi tjejer ...
Vi springer runt i huset medan vi borstar våra tänder.

Vi läser på schampo flaskan i duschen.

Vi skrattar åt våra egna skämt innan vi berättar dom.
Vi behöver ingen klocka eftersom vi har en mobil. 

Vi kan läsa en mening 10 gånger utan att förstå den.

Vi trycker på dörren fast att det står dra.

Vi säger va? fast vi har förstått allt.

Vi hatar när vinden förstör våran frisyr.

Vi kollar i kylskåpet 10 gånger om dagen utan att äta något. 

Vi måste ringa till våra mobiler för att hitta dom.


Vi kan se samma film 10 gånger.                                        


Vi kan kolla på klockan för att sedan glömma vad den visade.

Vi vänder på kudden för att sova på den kalla sidan.

Vi sätter våra alarm tidigare så att vi kan ligga och sova längre. 

Innan vi går och lägger oss räknar vi ut hur många timmar vi sover.


den här var ju fan bra !

imorgon äre matteprov och jag är nervöööööös !




Av Erica Bergqvist - 16 november 2011 15:45

idag fyller den bästa, roligaste och såklart finaste personen år !(moa)

GRATTIS MOA !

hoppas du får en ipad, som du kommer få !!!!!!:D:D:D:D:D

aa det var väll det jag skulle säga, GRATTIS MOA !

   

nu får du sluta med fjortisbilderna....

             

några bilder som jag hitta, hahahhaha


Av Erica Bergqvist - 13 november 2011 20:42

idag har jag inte gjort mycket, imorse väcktes jag av att vi skulle åka till birsta en sväng. köpte ett par täckisar till vintern bara :) sen bar det av till farmor där det vart golunch eftersom det är farsdag idag, älskar dig pappa !  

Av Erica Bergqvist - 12 november 2011 23:18

hejehej alla läsare :)

idag hart jag varit med matilda och vi har sett på paranormale som inte var så läskig det är bara läskigt nu när man sitter hemme själv en mörk lördag... men jag klarar mig ! sen så nu finns det ingenting på tv heller bara sämsta filmer från 1978 !

men det jag tänkte på med detta inlägg var att jag hitta dom här as härliga bilderna sen grekland (vill tillbaka !)


så jääävla härliiiiiigggttt

 

fin bakgrund !

   

jag hitta även några väldigt snygga människor i bakgrunden som den bilden här ovan hitta jag en ríktig stekare !

Av Erica Bergqvist - 11 november 2011 18:59

sämst blogg, skriver typ aldrig men jag vet ju inte vad jag ska skriva om för  det jah skriver om är inte inresant !

men nu skriver jag om min dag iaf:

vi var och besökte tre gymnasium idag: skvadern, plusgymnasium, micael elias ( vet inte hur dom stavas )

och alla värkade väll bra på sin sätt men skvadern var väll bäst men då måste man ha bra betyg för att komma in där och det har ju inte jag så den får jag nog räkna bort :S

sen på plusgymasiet så fick vi styla varann om vi ville och sandra rök in i mitt hår och börja platta det och det vart väldig fint när det vart klart !

före och efter, jag tror ni ser vilken som är före och vilken som är efter !:

   

tillochmed en annan färg ! 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards