ericabergqvist

Alla inlägg under december 2011

Av Erica Bergqvist - 7 december 2011 18:45

tänkte bara säga att igår fyllde EMMA år !!!!!

grattis EMMIS !

jag vet inte riktigt varför jag inte skrev igår, glömde bort lite, höhö, men bättre sent än aldrig :)

SÅÅÅÅÅÅ GRATIS EMMMMAAAAAAAAAAAA, som imorgon åker till stokholm :'( men du kommer ju tillbaka ;D



 

  a faktiskt !

Av Erica Bergqvist - 7 december 2011 18:33

just nu sitter jag och tittar på lite bloggar och jag älskar när dom har julkalendrar som man kan vinna på, fast man aldig vinner, haha men iaf så här är en blogg som det finn en sån julkalender på ! jag läser även dennism.se blogg för han har också julkalendrar !!

men här kommer nickys !:)



Av Erica Bergqvist - 5 december 2011 19:10

plugg plugg plugg- vad jag ska göra nu !


 

Av Erica Bergqvist - 5 december 2011 09:02

jag tänkte börja med att säga tack till en jätte fin kommentar som jag fick från ellinor , tack :)

sen tänkte jag även säga att ni andra ( om det är nån annan) kommenteraaaa för faaan !

ja jag ska gå om fem minuter och jag sitter och äter frukost med sovknuten på huvudet !toppen :)

Av Erica Bergqvist - 4 december 2011 19:58

som jag sa var ju jag och mamma på stan idag och vi kom hem med strumpbyxor och en julklapp till mig ( en bh haha) ja... nu ska jag skriva en "bok" som klassen håller på med. ja mer vet jag inte kanske boggar senare :)


         Längtar bara lite


Av Erica Bergqvist - 4 december 2011 13:04

ja nu har jag ändrat min header igen för den andra var så vit så då skrev jag god jul mitt i allt, haha

men den är fortfarande ganska tråkig ! kanske ska ha nån bakgrund !:)

Av Erica Bergqvist - 4 december 2011 12:49

jag blev as sugen på att ha kjol så då tog jag på mig en kjol idag !

ska snart åka på stan med mammi, ska väll titta på lite saker man vill ha till jul, hehe :)


   

igår målade även mina naglar väldigt färggranna ;) (feta händer- jag vet )

Av Erica Bergqvist - 3 december 2011 19:10

jag hatar att göra nya headers, man tror att dom ska bli bra så blir dom sämst...

men nu får ni nöja er med min fula header för jag orkar inte göra nått åt den nu :)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards