ericabergqvist

Alla inlägg under januari 2012

Av Erica Bergqvist - 16 januari 2012 17:01

Nä inte riktigt men den funkar iaf inte... Och det är ju på den jag ha alla bilder och skit :((((Hade även bilder där sen helgen som jag tänkte ladda upp... Men nu går inte det :( sen så kommer den säkert inte komma några bilder från den här helgen som kommer heller, det är ju då som jag Hanna Moa och Emma ska till fjällen :D:D

Av Erica Bergqvist - 15 januari 2012 10:13

var  med och tävla om en skitcool bikini på nickys blogg !

 

Av Erica Bergqvist - 12 januari 2012 21:21

ja idag har jag gått i skolan som dom senaste två dagarna.. har inte gjort så mycket där, har fått en ny lärare iallafall som heter erika så det är ju ganska jobbigt när alla ropar på erika så tror jag att det är mig dom ropar på haha :)

iaf i helgen ska jag nog vara med hanna, emma och moa och mysa och sen nästa helg ska vi gangstergänget åka till min husvagn i fjällen och bo där i två dagar !! ska åka slalom och skoter och ha gangsterkul !


 

the gangsters !

Av Erica Bergqvist - 9 januari 2012 08:02

Faktiskt så ska det bli roligt i skolan idag, för jag har längtat, för man får ju träffa dom man inte har sett på hela lovet !:)Ja mer har jag väll inte att säga ska gå om en kvart så tjaoo :D

Av Erica Bergqvist - 7 januari 2012 19:06

jag orkar inte skriva allt som har hänt under våran resa till fjällen så här kommer bilder:


elin jag och mathilda isnön, ser inte så bra för dimma...

                                                                 

joel fastna lite

 

otroligt fin frissa.. sen brast grenen

         

sen for vi även till frida i två dagar:

     

coolingarna

Av Erica Bergqvist - 3 januari 2012 11:09

nu är jag i fjällen och nu ska vi ut på en skotertur. igår åkte vi slalom vi har även badat och åkt pulka !

sen imorgon tror jag det är ska jag och min familj ( baxter ingår) till fridas stuga vart den nu ligger, haha ja och det blir första gången baxter måste åka skoter oxå, stackarn kommer ju dö av hjärtinfarkt ;)

men jag bloggar mer när jag kommer hem för då kommer jag ha bilder oxå :)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards