ericabergqvist

Alla inlägg under februari 2012

Av Erica Bergqvist - 19 februari 2012 19:58

Nä det blev inte en vanlig söndag, skulle äta middag men då kom inte pappa hem från fjällen för han har fastnat med fjällräddningen i en liten stuga mitt på fjället och nu är han tillochmed med på mittnytt.. Pappa...Så han kommer väll inte hem förns imorgon, och då blire säkert att vi inte köper nån säng :( men pappa är ju viktigare än sängen så...

Av Erica Bergqvist - 19 februari 2012 17:43

sitter och har sjukt tråkigt på en sån här vanlig söndag ( städat, pluggat, tv, dator )-.-

men imorgn blire iaf fun, för då kanske vi ska fara och titta på en ny säng eftersom min håller på att ramla isär..

men det ända problemet är då hur man ska få in den i rummet, men så smart som mamma och jag är har vi kommit på att vi kan ju skicka  in den genom fönstret !


och så justeja till frida ( som jag tror läser min blogg ): klipp inte av håret !, jag tänkte kommentera på din blogg men nu när jag ändå skriver här så... ja.

Wii

Av Erica Bergqvist - 18 februari 2012 21:02

Sitter och spelar wii och det enda man hör från Moas sida är: fitta, fittneger, jävla kärring,sopa, men vafan, men vafan gör hon???Hahhahha men hon vinner väll ändå -.- och snart kanske Emma kommer oxå så det blir fullt hus hon Moa !!!

Av Erica Bergqvist - 18 februari 2012 17:12

vart några köp på birsta idag, kofta och ett linne och moa hitta ett par skor och en keps eller vad man kallar det:


         

mitt finfina köksgolv har ni där också !;)

Av Erica Bergqvist - 18 februari 2012 12:28

Nu snart ska jag och moi på borsta och bränna pengar... Nä inte riktigt, kanske kommer lite bilder senare från idag :)

Av Erica Bergqvist - 17 februari 2012 15:31

Vet egentligen inte varför jag bloggar för har Inge att berätta om....Ska kanske vara med the gangsters ikväll, ja.. Mer har jag inte att säga! :)

Av Erica Bergqvist - 16 februari 2012 18:03

GANSKA skönt att ha sovmorgon imorgon igen!!! Sovmorgon alla dagar i veckan förutom igår... Skönt men skönare för dom som hade sovmorgon hela veckan ;)

Av Erica Bergqvist - 16 februari 2012 06:45

Killarna har såklart sovmorgon på den bästa dagen... På det långa no passet :@ så medan dom ligger och sover sitter vi och lysnar på en tråkig lärare :(

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards