ericabergqvist

Alla inlägg under maj 2012

Av Erica Bergqvist - 21 maj 2012 21:30

före:


 

efter:

 

nä fy !



Av Erica Bergqvist - 21 maj 2012 07:06

lånklänning och skinnjacka :)


 

haha jag knäppte bilden i förrgår :D

Av Erica Bergqvist - 20 maj 2012 17:03

nu kommer lite bilder från det lilla lovet, nästan hela gänget från klassen har spelat allt från fotboll till kub, tittat på film och grillat marshmallows och korv ! och haft det super kul på kuben ända upp till norra berget och överallt där emellan. det var nog det bästa lovet enligt mig. och jag vet typ alla bilder är suddig men jag lägger upp dom ändå.


                                                                                                                      
                                      

Av Erica Bergqvist - 18 maj 2012 18:42

nu är jag klappad och klar inför balen !var ju på birsta idag och köpte två par högklackade, valde ganska snabbt vilka jag ville ha ;)tog dom första, kommer bli längst på balen men man har ju en lång partner så då kan man ha vilka skor som helst !


   

hahah va ful dom andra var när man såg dom på bild tillsammans ;)

Av Erica Bergqvist - 18 maj 2012 13:49

när vi spelade kub och hade kul med gamla spel och sångtävling.. lät väl inte bäst men,


                                                 

ursnygga som vanligt!

.

Av Erica Bergqvist - 18 maj 2012 13:31

Idag ska jag på birsta med hela ligan från bredsand ( hanna och moa ) och fejkbredsand ( Emma ) :)Och förrgår var jag med Elina,Jonna,Moa,emma, Hanna,Hampus,Gustaf Max, johan och william och spelade utespel och hade det bäst. Sen igår åt jag middag hos aspman sen drog jag till Hampus där issa,Märta, hk,Gustaf,och Max var, vi tittade på film och hade det gott. Och ikväll vet jag inte vad jag ska göra, ha det skoj iaf :)

+++

Av Erica Bergqvist - 15 maj 2012 19:07

Nu är de nationella klara och gymnasievalet låst kung och hemskt ! Idag ska jag vara med Emma, Moa och kanske Hanna :)ja och sen på torsdagen och fredagen är vi facking ledig !!!!!!KUNGA bara det att jag vettefan vad jag ska göra men av hittar väll på nått :)

Av Erica Bergqvist - 14 maj 2012 19:32

 

 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards