ericabergqvist

Alla inlägg under november 2012

Av Erica Bergqvist - 13 november 2012 20:27

Idag har jag varit på skolan som vanligt och bara haft tråklektioner !! sen efter skolan åkte jag direkt och träna med Angelica och nu är jag hemma och pluggar -.- ni får en Fett oseriös bild på mig,fett oseriös !!shiiit va oseriös den är !!

Av Erica Bergqvist - 13 november 2012 11:47

Hallu bloggar från skolan ja, sitter här med mina polare i min fina vintertröja i koridoren.ni får en fin bild på jonatan som hade lite roligt med min mobil :)

Av Erica Bergqvist - 12 november 2012 11:39

Vi som har så kul på fredagskvällar !

Av Erica Bergqvist - 12 november 2012 11:35

I lördas var jag,emma,hanna,moa,sandra och jenny hos jennifer och åt middag och hade det mysigt!fett oseriös på första bilden !!

Av Erica Bergqvist - 11 november 2012 17:25

Idag är det farsdag och vi har varit och fikat hos fina farmor och farfar, sen har Baxter hjälpt mig med att slå in paket (kanske inte den bästa hjälpen man kan få) iallafall vill jag bara säga att jag älskar dig min finaste pappa<3

Av Erica Bergqvist - 9 november 2012 07:43

jag var så otroligt fin idag i mit lilla trollhår så ni fick en stenseriös bild på min outfit !:)

Av Erica Bergqvist - 7 november 2012 22:00

vet att jag knappt bloggar men orkar inte ibland haha, men just nu tittar jag på twilight som är hjävligt braaaaa!!innan har jag pluggat igen några veckor på matten... ni får en fin bild på min ktt som ville hjälpa mig att äta upp min frukost imorse :)

Av Erica Bergqvist - 5 november 2012 20:23

ikväll har jag pluggat och städat mitt smink/smycke skåp och det blev lite skillnad.. och hur mycket använder man inte!?Hade typ 20 läppstift som bara ligger och nästan alla smycken på bilden andvänder jag inte, det är typ bara ringar och klockorna jga använder...
Före:

                                                  
                                                  
                         Efter:

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards