ericabergqvist

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Erica Bergqvist - 10 mars 2013 16:33

Sammanfattning av lovet:
- Varit med Matilda och tränat, gått på stan och demonstrerat för kvinnorna.
- Gått på Birsta med Elin och Angelica, fikade och hittade mycket fina saker som man bara vill ta med sig hem.
- Varit med Sandra, Hanna och Moa och det är standard att vi tjockar så ja det är vad vi har gjort.
- Ätit finmiddag med gulliga Angelica.
- Tryckt i mig två pajer hehehe...
- Haft sovsällskap nästan varje natt av en finis.
- Inte pluggat ett skit egentligen.
- Myst med Baxter en hel del.
- Sett på tre riktigt sorgliga filmer (aurore, the impossible och the last lions) + några bra för att lätta upp stämningen!

Av Erica Bergqvist - 10 mars 2013 14:22

Sitter och pluggar lite medans jag äter paj, har nyss städat klart huset tills min familj kommer hem från fjällen. Ska nog även ut och gå en sväng i finvädret !!
Igår såg jag iaf på The impossible som var jävulst sorlig! Sen gick jag ut en sväng med Moa och mina svällda ögon för att sen komma hem och sova med en myspojke. Baxter hälsar även Hej från skåpet !

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards