ericabergqvist

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Erica Bergqvist - 15 mars 2013 18:11

Står och lagar mat med Hanna och jag vet inte riktigt om vi är dom bästa kockarna..
Jordgubbs Yoghurt istället för filmjölk, chilikrydda istället för kanel, köttfärssås istället för färs... börjar bra känner jag men det kanske slutar bättre, vi har iaf bytt ut chilikryddan på pajen, ni kan ju se skillnaden på bilden.
Sen får ni en bild på min outfit egentligen heheh, grå stickad med svarta jeans (fint att knäppa med ipaden)

Av Erica Bergqvist - 15 mars 2013 14:00

Våtdräckt.

Av Erica Bergqvist - 15 mars 2013 13:51

Tänkte ta chansen att göra ett gästinlägg.
Som ni alla 10000 följare på min blogg redan vet (skinnygirl.se) så har jag nyss gjort en läppförminskning och bröstförminskning. vem vill ha kissibröst inte jag iallafall. Men Men nu till det viktiga, jag har ju känt Erica ett bra tag och tänkte berätta lite skvaller och samtidigt ge henne en chans att få lite mer läsare av mig, ( shitt vad jag är godhjärtad). man måste ju tänka på de som har det sämre i dessa tider.

Men skvaallertt!!
Saker ni inte visste om Erica:

1. Hon älskar att prata med sig själv (väldigt underhållande att lyssna på)
2. Hon tuggar läkerol tuggummi ( så söta dom små rosa )!!
3. Okej kanske inget som förvånare er men hon blir kallad för röven! hon älskar det och alla andra gör det med.

PS: måste bara säga att jag är så stolt över dig gumman blir så glad när jag tänker på dig! Love you GiRlFrIeNd<3<3<3<3<3

oxox
Hanna(pussmun)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards