ericabergqvist

Alla inlägg under april 2013

Av Erica Bergqvist - 12 april 2013 21:59

Jo, AMANDA!!!!! Grattissssss Finis ! Hoppas du får det bra i fjällen och så måste vi fika i veckan som en liten mysig födelsedagsgrej! Puss pårej :*::*::*:*:*:*::* Hitta otroligt fina bilder på dig gums <3

Av Erica Bergqvist - 12 april 2013 17:08

Skolan var heelt okej idag, slutade tidigt och for sedan och gymmade med moa, nu sitter jag här hemma och väntar på mat och ikväll ska min pöjk komma över :) ni får två bilder från skolan på onsdagen. snacka om proffsgym vi har !

Av Erica Bergqvist - 11 april 2013 20:56

Ni kanske kan föreställa er lie hur jag såg ut idag, hade pappas t-shirt med nått dykarmärke på och svarta (eller svart vet jag inte om dom är längre) jeans på mig, finfint! Hade även lite tråkigt på svenskan, men vem orkar sitta i två timmar och skriva ett tal? inte jag iaf!

Av Erica Bergqvist - 11 april 2013 20:51

Älskar att kolla igenom dom gamla fotoalbumen, hittar alltid så härliga och fina bilder!

Av Erica Bergqvist - 11 april 2013 20:47

Gammal bild som ni kanske ser på gräset..

Av Erica Bergqvist - 11 april 2013 20:46

Igår var jag och träna med Moa efter skolan sen vare bara till att hem och sova för imorse skulle man upp tidigt för att väcka mamma med lite frukost på sängen på hennes födelsedag, så grattis till min lilla älskade mamma! Love ya :*

Kom alldeles nyss hem från en springtur som inte var så lätt, och nu ska jag sätta på vatten till skricknisse innan han dör sen blire fika och sen i sängs för att orka med morgondagen, då jag ska ha superkul har jag bestämmt!

Av Erica Bergqvist - 9 april 2013 12:06

helo there, väntar på äckel privatjuridiken ska börja, sen efter det äre matte fast det blir nog ganska skönt för är klar med alla tal hehehe. Ikväll ska jag vara med min babe. Ni får en otroligt fin och fotografisk bild på mina böcker i företagsekonomin.
- Nödvändigt inlägg.

Av Erica Bergqvist - 9 april 2013 09:14

Skulle göra värsta super outfit bilden idag tänkte jag för jag hade en halvtimme på mig men så kommer joel hem och har ramlat så jag prioriterade han istället, men ni får ändå en bild. Har på mig en svart klänning som jag gjorde till kjol, vit new york linne över det och en kofta. Fin min på bilden va !

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards