ericabergqvist

Alla inlägg under april 2013

Av Erica Bergqvist - 6 april 2013 18:43

Så jävla kung på att måla naglarna! Ser ut som en struts och en flamingo haft krig typ. Sen är det otroigt fint att vissa naglar är en halv dm längre än resten + att den mesta färgen tror jag hamnar på huden och inte naglarna...

Av Erica Bergqvist - 5 april 2013 19:33

Sitter ensam i mitt lilla kök och äter en dunder middag som jag lagat själv !! Utsökt bröd med smör och juice, kunde inte bli mer kockliknande!

Snart kommer Hanna, Moa och Melina som man inte träffat på läääääänge så det blir ju kung! vettefan vad vi bondlurkar ska göra men hittar nog på nått, eller inte..

Av Erica Bergqvist - 4 april 2013 20:54

Frysta hallon som man doppar i choklad sen låter man det stelna, fucking hell måste testas av ALLA.!! Sätter punkt på det !

Av Erica Bergqvist - 4 april 2013 20:46

Lite kul att man först tänkte köpa den för 400kr men kände att den inte var värd det sen när jag kom i förrgår var den på rea för halva priset så köpte den för kände att det var menat att jag skulle ha den !

Av Erica Bergqvist - 4 april 2013 20:33

I förrgår var jag med Hanna, Moa och Amanda på biteline sen åkte vi till Amanda och tjocka med prat. Sen igår var jag först på birsta med Matilda och fikade, kom även hem med en kofta, sen på kvällen kom pojken min. Imorse följde jag han till bussen, sen gick jag en sväng med Moa, köpte även en glass och bara chilla. Sen nu kom jag nyss hem från en långpromenad med Matilda på den nya E4 :o

Av Erica Bergqvist - 2 april 2013 18:33

Fjällresan var helt okej! hade mysig påsklunch på lördagen på fjället, körde som en dåre med skotern för första gången själv, åkt störtåkning i backarna så ingen hann ens se mig, varit med min babe som kom upp dom två sista dagarna, åkte även skoter och slalom med han sen tog vi med den skrikande katten hem igår, men han tystnade efter att vi satt på syster sol på radion haha, diggarn! Han har även slickat sönder dom flesta fjädrarna.. men dom vart väl fin ?!

Av Erica Bergqvist - 2 april 2013 18:16

Kom hem från fjällen igår på kvällen så somna ganska direkt sen idag sola jag en stund innan jag gick på promenad med saknade Hanna och Moa. Nu snart ska jag, Hanna, Moa och Amanda ut och äta. Väldigt fint att jag har köldskada + är bränd i ansiktet <3

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards