ericabergqvist

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Erica Bergqvist - 15 maj 2013 22:12

Min fina macka och min efterblivna klass, lite meddelande på föbsterbrädan som någon klyftig får lista ut! Och så ett par gudomliga läderpjux !

Av Erica Bergqvist - 15 maj 2013 18:27

Svart tröja med mörka byxor och såklart gick jag med pumps idag!
Skoldagen har väl varit helt okej, började med att powerwalka till skolan för bussen var en kvart sen, kom in svettig och andfådd till engelska nationella som jag inte tyckte gick så bra...
Efter skolan fikade och pratade jag, Hanna, Amanda och Moa om allt man måste köpa och packa inför peace&love i sommar. Kom hem klockan fem och det var bara plugg på mitt schema då. Nu snart ska jag äta sen kanske jag drar en sväng till Hanna för att kolla på lite utklädningskläder, för det kanske blir maskerad hos Joel på lördag med klassen !


Och så till det bästa händelsen på dagen: MOA HAR FÅTT EN KATTUNGE, ELLER INTE MOA UTAN TINTIN HENNES KATT !!!!!SÅ JÄVULST SÖT SKULLE KUNNA DÖDA EN NATION !!!!!!!! FYFAN! SMÄLTER! KOLLA BARA PÅ DEN !!!
Tintin är typ lika liten hahaha

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards