ericabergqvist

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Erica Bergqvist - 9 juni 2013 23:27

Igår var jag med Moa och Hanna, vi cyklade ner till statoil för inköp av godis sen for vi en sväng och hälsade på världens sötaste någonsin som inte var mycket större än en sko!! Lilla Olli ! Har även knäppt kort på alla olika himlar här i sundsvall som ni också får se.

Av Erica Bergqvist - 9 juni 2013 21:21

Idag har jag diktat med sfgf heeeeeela dagen! Men var faktiskt riktigt roligt, och vi fick en hel del klart vilket är superskönt!! Fin blev man också, låg på pappret och skrev så vissa meningar hamnade på mig ist.
Nu slipper vi iaf sitta till sena kvällen varje dag nu framför studenten som redan är på onsdag denna vecka, dör lite smått för att det snart är sommarlov, jag har gått ett helt år på gymnasie, 97 kommer komma nästa år och alla treor är borta, fan va trist vi kommer ha, tur att 95 är kvar så det blir lite bus på skolan. Imorgon har jag iaf sovmorgon för att samhället är klart sen skulle vi ha knytkalas på Barbros lektion så det blir nog bara en mysdag med klassen helt enkelt!

Av Erica Bergqvist - 9 juni 2013 02:11

En liten liten myggjävel som flög runt i rummet och surrade (var nästan lite rädd för den, vill inte ha fler myggbätt) Sen kommer min hjälte och tar ner den och äter upp den! Älskar dig Baxter :*
Och med det säger jag godnatt!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards