ericabergqvist

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Erica Bergqvist - 11 juni 2013 19:11

När man har klivit upp och fixat sig och tagit bussen till skolan som tar ca två timmar säger läraren:
Ja jag har inte så mycket till er att göra så...... ni kan gå hem !?!?!?!?!!! Fyfan va onödigt!! Blir lite galen kan dom inte maila det då dagen innan? Usch.
Iaf så nyss bakade jag amerikanska plättar tills frukost imorgon som jag ska äta med sfgf på. Och det blev en hel del plättar kan jag meddela! Juste imorgon är det ju studenten det är därför jag ska äta frukost med dom. Sen ska vi till skolan halv nio för att kolla på vem som tar hem guldtrofen eller vad dom kallar den (den som vinner får gå ut först på studenttrappan) sen på kvällen kommer jag vara med sfgf typ hela kvällen för att åka till alla studenter och läsa upp dikterna som vi skrivit på :D

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards