ericabergqvist

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Erica Bergqvist - 22 september 2013 14:44

I fredags åkte jag och mitt lilla gäng till Östersund och partajjade loss!
Det var jag, Sandra, Molly, Elin, Ebba, Julia, Frida, Sofie och Jossan eller som vi kallade oss Melina, Sara, Kirsti, Sandra, Olga och ja vettefan haha. Vi åkte iaf upp på fredag vid ett och kom fram vid fyra då vi for direkt på en fotbollsmatch som spelades av två föreningar från Östersund och det var Alkes Alkis eller vad dom hette som vann kan jag meddela för det släppte dom inte under hela kvällen!
Efter matchen eller snarare mitt i tog vi minibussen till ett parkeringshus där vi fixade oss på toaletterna, träffade även lite engelskmän som inte riktigt kunde släppa blicken från oss. Skrapade även bilen i parkeringshuset, men vafan bygg större utfarter säger jag!
Förfestade i kyliga hamnen med några från Pakistan som knappt kunde svenska, sen tog vi taxi med en riktig dj till chaufför till festen som låg mitt ute i ingenstans.
Festade på ett tag innan vi tog taxi till bilen för att sova där i minusgrader, kallt som fan var det och alla kläder vi drog på oss hjälpe inte så bra. Jag vaknade vid niotiden och började asskratta när jag först såg Frida med håret som ett fågelbo sitta på golvet halvt sovande, skrattade så högt att Molly vaknade och knorrade till med sitt fluffs och smink över hela ansiktet, skrattade ännu mer och snart var hela bilen väkt och kan meddela att alla såg förfärliga ut. Vid 12tiden började vi bege oss hem och kan säga att det var sååååå skönt att komma hem till sin säng och sova i nån timme innan Rickard kom över för en riktig myskväll men det bästa efterätterna!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards