ericabergqvist

Alla inlägg under september 2013

Av Erica Bergqvist - 6 september 2013 15:32

Älskar fredagar, skolan är kort och helgen är ljuv! Imorse när jag vakna hade jag seriös så fettigt hår att det såg ut som olja, men med topering, hårspray och en knut fick jag många fina komplimanger! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra och imorgon ska jag vara med sfgf hela dagen lång.

???

Av Erica Bergqvist - 4 september 2013 09:11

Sitter i Rickards hus helt själv, känns som man måste smyga med allting men egentligen skulle jag kunna riva stället!
Ni får en outfit bild med mina nya röda brallor och tigertröjan! Klockan fick jag i en lite present av Rickard igår, egentligen hatar jag när man får presenter sådär, vet ju inte vart man ska ta vägen men älskar den och han ändå!?

Av Erica Bergqvist - 3 september 2013 18:33

Måste bara berätta en sak som jag iaf tycker är as rolig haha!!
Jag och Sandra har varit lite extra med varann nu på sistonde, lite pga för att det är nollning av 97or! Iallafall så har vi pratat mycket om våran fantastiska barndom och herre min skapare vad jag skrattar åt den!!! Om jag säger såhär: När vi gick i kanske femman på bredsand fick vi lära oss att ta skydd för krig, inte lära oss matte som andra barn. Jag kom ihåg en dag när vi satt i klassrummet helt lugnt så kommer Jacop först inspringade och skrek:
- HAN KOMMER DÖDA MIIIIIIIGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen kommer Oliver efter med en stol i händerna över huvudet och skriker:
- STAAAANNA JAG SKA DÖÖÖÖDAAAA DIIIIIG!!!!!!!!!!
sen fort som fan skriker läraren:
- TAAAAA SKYYYYYDD !!!!!!
och alla barn bara flög under borden medan ingen kunde gör nått åt det, så medan stolar seriöst flög över klassrummet satt vi under borden och väntade på att Oliver skulle lugna ner sig lite så man kunde prata med han hahahahahah! Älskar bredsand, och jag kommer fortfarande ihåg blickarna i Jacops och Olivers ögon en är skräckslagen medan den andra nästan exploderar!

Av Erica Bergqvist - 1 september 2013 18:31

Nu bär det snart av till Hedbergska för lite informtion om nollinngen till kandidaterna om vi ens kommer dit hahah, det är jag som kör om jag säger så. Sandra du kanska ska hälsa familjen innan vi åker! Puss pårej

Av Erica Bergqvist - 1 september 2013 12:54

Hela helgen har jag varit med Rickard. Fredas var vi och träna sen for vi ut och åt godaste målet på olerys (hamburgare och alla möjliga sorters pajer till efterätt). Sen igår var vi också och träna på morgonen, for även till rickards småkusiner och checka in deras nybyggda hus! Jävligt fint och gården var ju som två fotbollsplanar!! Åt lite finmat på kvällen hemma hos mig och tjockade även i oss popcorn, fryst youghurt och godis hehe. Sen nu sitter jag ensam och äter den godaste lunchen som finns här hemma innan jag ska på gymmet med mammsen och träna bort alla onyttigeheter som ligger i min mage :D
Sen ikväll ska jag hitta på dumheter på Hedbergska, nä skoja ska ta in nya kandidater till sfgf, så nu kommer dom få det lika jävligt som jag hade det! stackare

fin jag var

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards