ericabergqvist

Alla inlägg under februari 2014

Av Erica Bergqvist - 9 februari 2014 19:21

När julen är över:/

Av Erica Bergqvist - 9 februari 2014 17:59

Åt vi ute för det var äcklig mat på skolan, gick till mat och prat och köttade de bästa pastorna! Efter skolan for jag och träna sen på kvällen kom saknade pappsen hem! Han hade även med sig uuuurrrrsnyggaaaaa AirMax med sig hem men såklart i fel storlek buhuuu.. Men nu ska jag sälja dom sen köpa nya i min storlek!

Av Erica Bergqvist - 9 februari 2014 17:51

Helgen har spenderats i fjällen med Elin och kan säga att det har varit jädrigt kul! Testade på skidor, började i minsta backen eftersom Elin inte åkt på två år men sen efter ett tag kunde vi ta den stora backen med storm! Åkte skoter i dimman. Var även på afterski men tröttnade ganska snabbt bland gamlingar så vi gick hem och åt chips. Sen idag åkte vi lite mer slalom och sen var det hemresan hem som nalkade. Skönt att nu vara hemma och göra sig fräsch!

Av Erica Bergqvist - 6 februari 2014 11:14

Igår var jag på Birsta med Hanna eftersom vi var ledig! Ville såklart hitta massor med saker jag kunde köpa men hittade bara en blus. Men den var ju fin den med! Fikade även och sen när jag väl kom hem och skulle plugga drogs jag till Rickard mer.. Så läxförhöret idag kanske inte gick så bra som man ville. Imorgon är det matteprov sen åker jag till fjällen med Elin! Ska bo själv i min husvagn så man slipper allt tjat, nä men skönt med lite privatliv och kommer nog ha hunnit snackat ihjäl varann innan vi kommer hem!

Av Erica Bergqvist - 4 februari 2014 20:21

Vaknade och åt mycket god frukost. Hade även världens kläddilemma imorse, fick t.o.m äta i endast underkläder för jag inte kunde bestämma mig(hatar sånt) men jag fick på mig kläder och lockade även mitt hår lite innan jag gick till bussen som väntade på mig i korsningen. Slutade vid två och hade inge träningssug så åkte hem. Väl hemma åt jag som vanligt för mycket onyttigt så fick lite ångest, men då satt jag igång och gjorde ett helkroppspass hemma istället så nu är jag nyduschad och nöjd!

Av Erica Bergqvist - 3 februari 2014 20:34

Eftersom dom börjat växa ut och då ser lite skabbig ut målade jag över dem med svart nagellack! Och nu ser de ut som ett par riktiga kråknaglar, fast finare än förut iaf!

Av Erica Bergqvist - 3 februari 2014 20:25

Fick ett litet klagomål från kusinvitamin att jag ej bloggat på ett tag nu så nu kommer ett inlägg! Och det är mest bilder från fredas när vi åkte skridskor på idrotten. Sen den kvällen spenderades hos Hanna, åt massa (för mycket) onyttigt som man somna gott på! Lördag var jag på dubbeldejt med Rickard, Dennis och Angelica i deras apfina lägenhet!!!! Skitavundsjuk :(
Sen söndag skrev jag mest köplistor till pappa som är i USA just nu (avundsjuk där med)..

Bild från när jag och Moa var mindre (å herre är väll rätt ord)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards