ericabergqvist

Alla inlägg under mars 2014

Av Erica Bergqvist - 17 mars 2014 14:18

Ledig idag men då passa skolan på att skicka oss på brandutbildning kl halv 9 istället för att ha sovmorgonen! Sen när jag kommer ut genom dörren snöar det som attans??!?? Men det var bara att pallra sig dit och lyssna! Nu ska jag snart åka och träna lite och sen vet jag ej. Ska iaf äta hemmagjord pizza för det har mamma sagt ett antal gånger nu!
Sen får ni lite bilder från lördagkväll när Rickard var en social liten grabb, och dom fina glasögonen mamma köpte till sin dåliga syn!

Av Erica Bergqvist - 15 mars 2014 12:51

Var nyss ute och gick från farmor och det började snöa???!!! Det är våååår nuuuuu!!!! Iaf så igår hade jag inte så mycket att göra så for med pappa och kollade på simning sen hyrde vi film och myste framför den med revbensspjäll, jorgubbar, choklad och popcorn hehe. Sen idag försökte jag klara C-fasen till körkortet men lyckades inte, så gick till farmor på ungspannkakelunch. Och nu väntar jag på min tjej från gatan ovanför ska komma (Sandra). Ikväll ska jag vara med Rickard och det blir nog inge större projekt vi tar itu med!

Av Erica Bergqvist - 13 mars 2014 20:32

Idag har varit en liten stressiga dag tycker jag! Sprang iväg innan lunch på körlektion vilket resulterade i att jag fick äta lunch på en 10minuters rast. Efter skolan for jag och träna i tre minute innan jag for hem och grät, nä men nästan. Men på kvällen vart jag på bättre humör så for på pass med mamma efter att jag testat alla kläder i min garderob som ska passa till airmaxen, jobbigt dilemma! Men det blev svarta jeans, vitt linne och grå kofta (sista bilden). Juste träffade också en fin brun Barbie en sväng, kan säga att man blir sugen på att åka utomlaaaaannnddds!!!!!!

Av Erica Bergqvist - 13 mars 2014 09:08

Igår var en väldigt skön onsdag! Gjorde en fläta och gick till skolan i härligt väder. Hade en lektion sen gick vi på stan och handlade underkläder, vi gick sen tillbaka till skolan där vi fick reda på att nästa lektionen var på valfri plats så vi gick till stan igen! Gick där i några timmar innan vi for hem. Tog dock inge lång tid innan jag satt på bussen påväg in till stan igen. Åkte till Friskis för att gå på mammas pass men när jag kommer dit har hon tagit fel på dagarna så det är inget pass. Testkörde ändå det pass hon skulle ha om en vecka och kan säga att det var jobbigt efter bara tio minuter! Efter passet for vi och hämtade mina nya skor som kommit på posten. Fina var dom men jag har ju så jävla stora fötter så det ser ut som storfot är ute och går :/ sen vågade jag inte ha dom idag heller för ska på körlektion och tänkte om dom fastnar under pedalen eller nått haha!

Ser inte så stor ut på bild men uppifrån är dom stor eller snarare lång :(

Av Erica Bergqvist - 11 mars 2014 22:11

Trött dag som ni ser på bild tre! Somnade tillochmed på matten. Dålig lunch bjöd skolan på också så jag gjorde om röran till en pizza, vart dock inge godare..
Efter skolan for jag och gjorde ett ryggpass på Friskis och fick sedan ett samtal från min nackstabo som ville träffas så for dit! Och eftersom vi alltid äter när vi är med varann får ni en bild på mat. Hos Angelica vart jag senare så sugen på sushi och turen var på min sidan idag så fick det hemma! Haha juste fick dra pappa efter bilen hem också för moppen hade slutat fungera. Just nu borde jag plugga på bokföringsprovet som vi har imorgon men är för trött och en lärare sa faktiskt idag att man måste sova bra för att kunna tänka dagen efter så jag gör det! + att det är mycket roligare att blogga!

Av Erica Bergqvist - 11 mars 2014 08:28

Pannkakor och jeansjacka

Av Erica Bergqvist - 10 mars 2014 22:03

Okej ljög förut när jag sa att jag bara handla glass idag på affären.. Handlade en hel vagn, men kunde inte motstå! Sen tog ja ju en coca Cola Zero för att vara nyttig! Så det är väll okej?

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards