ericabergqvist

Alla inlägg den 20 april 2014

Av Erica Bergqvist - 20 april 2014 23:30

Ja såklart eftersom jag är så snygg och poppis så hamnar jag förstås på topplistan på instagram! Nä inte direkt men hamna där ändå av nån anledning...

Av Erica Bergqvist - 20 april 2014 23:26

Tavla
Bakelser
Kräm och en liten blomma
Victora secret parfym
Underkläder
Brun utan sol
Naglar
Topp
Rökhållare
Shottglas
2 vinflaskor och en sprit hehe
Vinglas
Smycke med ängel
Stockholmsresa
Rattmuff
Ros
Så jäkla fint alltihop, älskar mina bästaste bästa vänner??????

Av Erica Bergqvist - 20 april 2014 23:20

( detta inlägg skulle publicerats i fredas men eftersom det är sån jävulskt dålig täckning där uppe kommer det nu)
Denna vecka har varit väldigt skön eftersom vi bara gick måndag till onsdag, egentligen tisdag för på onsdag hade vi bara en ynka lektion. Hade även körlektion som gick bäst av alla. Sen fikade jag med mina flickor på onsdagen innan vi åkte hem och testade kläder tills torsdagen, då jag och Amanda hade 20tals fest! Alla(nästan) mina fina samlades och var så jäkla fina!! Fick även såååå fina presenter + nya naglar ?? Sen vare party hela kvällen lång tills vi åkte hem och sov gått i mammas och pappas säng! Fredag morgon åkte jag vid tolv till fjällen med min Elin och nu är jag hemma efter en toppenhelg! Grillat, pratat, solat oss röd, ätit, kollat på skotertävling och massa mer som man gör i fjällen!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards