ericabergqvist

Alla inlägg under juni 2014

Av Erica Bergqvist - 9 juni 2014 13:50

I fredas var jag på Ica som brunnit med Hanna och kolla runt men for ganska tidigt till Emilia för att dikta..hann klart med alla fem dikterna igår som var hur skönt som helst! Dom är suddiga så inte 95orn kan se vad som står om ni undrar;) (inte för att jag vet om dom läser bloggen men men!) sen i lördas var jag med Matilda och kvällsträna men vid tolv lockade krogen mer! En kille som spontanbeställde in 23 drinkar och ba: ta !??? Körde även hem ett fyllo som trodde att han skulle åka bergochdalbana! Sen var det jobb igår på dagen och på kvällen fick vi i föreningen en underbar överraskning av Emilia! Så gullig och mysigt!!! Brände mig även om ni undrar vafan jag har på fingret!

Av Erica Bergqvist - 6 juni 2014 19:54

Idag på nationaldagen har jag varit med Rickard sen åkte jag och diktade och sen på middag med Rickard igen! Och nu är jag hemma och ska nog bara ta det lugnt!
Sen nu får ni se bilder som är ungefär 2veckor gamla från:
Träning med Rickard
Lunch med Amanda efter en lektion
Birsta med Rickard
Vårruset
Party igår

Av Erica Bergqvist - 1 juni 2014 20:14

Bilder från igår och idag. Mest spenderat tid med min saknade Angelica, for på Birsta idag med henne och handla en liten topp till mig och till Rickard. Åt frozen yoghurt och hade det mys. Sen nu är farmor här på grillning!

Av Erica Bergqvist - 1 juni 2014 20:10

Grillning och drickande med klasskamrater!

Av Erica Bergqvist - 1 juni 2014 20:01

Var såå kul fast vi inte ens ska ta studenten?! Men träffade många fulla och fina flickor/pojkar på stan??


 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards