ericabergqvist

Alla inlägg den 27 juli 2014

Av Erica Bergqvist - 27 juli 2014 20:37

Igår lördag var jag på Spa på södra med Rickard och myste på! Super sköööönt med poolerna,musiken och frukt att äta, somnade flera gånger både i poolen och på stolarna. Sen efter gjorde vi oss fin och gick på middag på olerys där det bara var folk som skulle klaga på allt kändes det som! Och efter det for vi hem och kollade på divergent som var jättebra tycker jag! Lite som hunger games! Sen idag har vi gäster på besök. Ätit grillat och efterrätt,gött

Av Erica Bergqvist - 27 juli 2014 20:28

I torsdags var familjen ute på båttur i Timrå. Testade på vattenskidor, wakeboard och jet ski ända till sena kvällen! Sen fredag rev vi en bäverdamm på jobbet. Jag och Sandra tyckte så synd om bävrarna sen kommer en arbetare
-men är det inte du som heter Bergqvist?
- jo!
-ja men då är det ju din pappa som skjutit dom andra två!
Sen när jag kommer hem säger pappa att han skjutit hela fem stycken!!?:o
Sen efter denna bravad hade vi tjejer After work, men vart trött vid 12 så fick åka hem och sova!

Av Erica Bergqvist - 27 juli 2014 20:17

Sommarjobb har det varit hela veckan. Jacka,byxor,hjälm,glasögon,storskor och trimmer i 30grader, livet! Tur att jag hade halsfluss i en vecka säger jag nästan. Sen tisdag åkte jag och Angelica och åt sushi och pratade med en mocca i handen! Sen for jag och sov med min bebbi innan jobb kl7 igen. Sen har jag köpt ny palett med varma färger som jag redan använt flera gånger!

Av Erica Bergqvist - 27 juli 2014 20:06

Förra helgen for hela familjen Bergqvist och Jonsson till Östersund för att fira morfar som fyllt 80år. Tog en fikapaus på vägen upp sen vart det shopping medan gamlingarna tog en powernap i Östersund. Sen blev det lunch och roadtrip innan middag på finrestaurang där alla åt av alla i slutändan ( var inte den bästa restaurangen) och så sov vi över en natt. Jonsson på hotell i dom lyxigaste rummen och vi på camping i husvagn, så mysigt....
Sen bar det av hem men vi stannade för ännu en fikapaus där dom två tanterna som serverade blev stressad när vi 11 pers dök upp och var "dunderhungriga". Bilderna är huller om buller!!!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards