ericabergqvist

Alla inlägg under oktober 2014

Av Erica Bergqvist - 12 oktober 2014 19:42

Veckan som var gick fort och nu hoppas jag på att dom tre nästa gör också. Iaf så ska Elin sova över i veckan sen så kanske Frida komma på besök också nån dag om hon orkar!

Av Erica Bergqvist - 12 oktober 2014 19:38

Min lilla plutt kom hem i helgen efter tre veckor i lumpen, och nu äre inte långt kvar innan han kommer hem permanent! Vi har iaf hunnit gått på birsta, haft två myskväll, käkat olerys (standard), ätit sushi och gått på stan. Fast hela helgen har gått kändes den så jäkla kort..

Av Erica Bergqvist - 9 oktober 2014 22:07

Idag var det tårttävling på skolan inför "vem som går ut först på trappan på studenten" och vi vaaaaaaaannn!!!! Awesome!! 10 poäng rätt in ba! Ni får hela bakprocessen i bilder. Sen firade jag tårtvinnandet med en powerwalk med angelica i regnet, härligt!

Av Erica Bergqvist - 7 oktober 2014 20:59

Städat rum
Skönaste jeansen
Lockat hår
Bara bra

Av Erica Bergqvist - 4 oktober 2014 13:56

Vi var ut några få kvällar och dansade på borden, ramlade på golven och lekte tolk i ett bråk. Åt lunch gjorde vi några gånger ute men till mesta del åt vi soppa från Sverige och tillagade den med det man hittade i köket. Åt middag ute gjorde vi också dock betaladevi lite väl mycket för äcklig mat ibland.. Matade katterna med lyxmat gjorde vi också! Youghurt, nudlar, ost och kattmat haha.. På kvällarna shoppade vi och skrattade åt varandras tår. Det var våran resa det!

Av Erica Bergqvist - 4 oktober 2014 12:52

Efter ca en och en halv månad kommer lite av Greklandsbilderna upp. Så synd att jag tappa min mobil i poolen så dom bilderna försvann men ändå tur i oturen att jag hade med mig kameran! Sen ska jag sno lite bilder av Moa och Hanna så jag kan lägga upp lite mer än bara vattenbilder.... Vet inte om jag sagt det men ni förstår det nog att vi hade det otroligt skönt där nere och var i vattnet ca 90% av resan, dom andra 10% åt vi. Kan berätta lite mer i detalj när jag får Hannas och Moas bilder för då äre lite mer man kan säga och förklara!

                                                                                                           

Av Erica Bergqvist - 2 oktober 2014 22:13

I morse hade jag en lektion eller ja det var inte imorse utan vid två så innan jag åkte in lekte jag fotomodell och hade min stiliga pojke med mig, men han ville helst inte vara med så sprang iväg på vissa kort haha! Sen efter den enstaka lektionen åkte jag och Hanna upp på berget för en prommis. Sen vid fem var jag döhungrig så gick och åt med min bästa vän. Älsjar sushiiiiiiiii !!!!! Sen gick vi runt lite på tjejkvällen som var i full gång inne på in-gallerian. Köpte en jacka för en hundring billigare!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards