ericabergqvist

Alla inlägg under juli 2015

Av Erica Bergqvist - 22 juli 2015 10:57

Helgen började som bäst, katten kom och myste på efter en sovmorgon! Fredagkväll spenderades med Malin, Rickard och fler. Vi gick ut på Oscars och dansade natten lång innan mat på Max. Lördag vart det sovmorgon till 1. Sen for vi till Rickard och hämtade alla saker för att göra hammburgare. Åt det och sen vart det paltkoma. På kvällskvisten hade vi så extremt tråkigt så vi for ut till Alnö och hälsade på hans syster och Elise! Lika fin som himmelen är hon!



Av Erica Bergqvist - 16 juli 2015 08:33

Efter flera veckors jobb i sommar ska jag på två utlandsresor i höst, lyx. Första går av stapeln i augusti med Malin till turkiet i två veckor. Allinclusive och allt vettu.


   


Andra utlandsresan är med familjen, Aspmans och Rickard, vi åker till nerja där vi hyr hus en vecka. Vi har hyrt hus tidigare i Nerja men nu uppgraderar vi oss med egen pool! Har ingen bild på huset men eftersom vi bodde i samma område förra gången gissar jag på att det är ett vit litet hus i bergen like this..


 

Av Erica Bergqvist - 14 juli 2015 11:08

I helgen på lördagen var jag och Rickard och åt på RÅ. Svingott, vi tog grillbrickan och en efterrätt och blev hur mätt som helst!Betydligt bättre än APA men diggar ändå Udda mer (fast det är samma ägare) för de har så roliga smårätter. Rekomenderar!!

Söndag åt jag en dunderfrukost och for sen på stan med mamma. Köpte lite inredningssaker på rean vilket alltid är kul. Idag jobbar jag till två sen ska jag vara med Mallan, tänkte ta ett varv runt sidsjön. Fick den rosaste smootiesen imorse och kände att naglarna skulle behöva en rosa färg! Sen maten åt jag kanske för nån vecka sen men ville bara säga att det var bland den godaste lunchen jag ätit ;)

Av Erica Bergqvist - 9 juli 2015 20:12

Igår var jag somsagt på birsta med Elin, Johanna och Susanne, supermys! Köpte en kjol som ni ser nedanför. Sen idag var jag med Angelica och åt sushi, shoppade åtta par nya underkläder och drack mocca. Supermys det med och så kommer jag sakna min Ange nu när hon åker igen. Vi har dock planerat att jag ska komma till Sthlm nån helg framöver och hälsa på!

 


Sen nu sitter jag på friskis och eftersomn det är otroligt lite att göra kollar jag shopping och här kommer lite saker jag gärna skulle vilja ha!

             

Av Erica Bergqvist - 8 juli 2015 12:06

Gjorde mina naglar idag på friskis (lite att göra? JA) Det enda jag gjort är att tvättat yogamattor... Dock kan man bara tvätta två åt gången och varje "maskin" tar 1h, så det tar sin tid när det finns ca 20 yogamattor haha. Efter jobbet ska jag iaf hämta Elin så ska vi åka på birsta med hennes mamma, troligen min mamma och Johanna (Elins syster) myys. (Fika) och shopping!!


Av Erica Bergqvist - 5 juli 2015 13:13

I fredags tog jag och Amanda en cykeltur runt stan innan vi åkte ut till tranviken och var med Hanna, Emma och Ebba. Ca 40grader i luften och -70 i vattnet, inte så bra kombo... Sen på kvällen gick jag och Amanda och åt på Invito. Riktigt gott men kanske var snäppet för full egentligen.. Efter mat gick vi runt i hamnen där hamnfesten var igång för fullt! Träffade kompisar och Hanna som hängde med oss resten av kvällen.

Igår lördag for jag, Rickard, Amanda och Tindra (Amandas hund) till sidsjön och badade. Så himla sköööönt. Sen på kvällen blev det grillning med Amanda och Jocke. Himla goda hamburgare du!


Ni ser ju bara hur suddig bilderna blev......

Av Erica Bergqvist - 2 juli 2015 10:41

SM-veckan har startat och det syntes på havet för nån dag sen! Kul att det händer någonting i Sundsvall för en gång skulle!
I lördags iaf blev det grillning och dricka innan krogen!
Söndag - jobb
Måndag - jobb
Tisdag - jobb
Onsdag jobb
Tirsdag- idag - jobb
Men har ändå hunnit med en hel del saker i veckan! Varit med Malin och tränat, ritat, matat ankor med jordgubbsrester och fått äta massa gott hos Amanda igår efter en promenad runt sidsjön och upp för hela sidsjöbacken! Inte nådig kan jag säga!

Av Erica Bergqvist - 2 juli 2015 10:24

Längtar tillbaka.

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards