ericabergqvist

Alla inlägg den 9 september 2015

Av Erica Bergqvist - 9 september 2015 21:10

Tur att snapchat alltid levererar snygga bilder

Av Erica Bergqvist - 9 september 2015 21:08

Dagen spenderades med dessa två på en riktig shoppingtur i birsta! Ingen köpte nått utan vi satt mest och snacka i nån timme haha!

Av Erica Bergqvist - 9 september 2015 21:05

Svenska maten var såklart det man sakna (nästan) mest av allt att komma hem till! Så har redan hunnit äta massor av god mat!
Sen bara för att detta inte ska bli ett matinlägg endast så lägger jag upp nyköpta kläder, både saker jag köpte utomlands och saker jag köpte dagen efter att jag kom hem hehe...

Av Erica Bergqvist - 9 september 2015 10:52

Herregud vilken resa!
Upp mot 40° varje dag, asbra shopping och festandet behöver vi inte prata om!

Första veckan var vi de enda svenskarna på hotellet vilket vart lite jobbigt efter ett tag eftersom man behöver prata svenska haha.. Dock träffade vi världens gäng på en krog en kväll som vi hängde med hela resan haha! Peppe är bäst (han med ölröret)!

Sen andra veckan kom det tre svenskar till hotellet som vi hängde med sista veckan.

Och juste när vi åkte partybåt träffade vi två till tjejer som vi hängde med på deras sista dag. Tråkigt att vi träffade de så sent för de var ju så underbara! Men vi fick iaf spendera en kväll med dem (den dagen det var "min födelsedag" med) och det kommer bli fler gånger eftersom vi har bestämt att vi ska ses nån till gång!


Men nu eftersom jag bara babblar drar jag en sumering istället: Bästa partyt (typ varje kväll) bästa shoppingen (tyvärr bara en dag haha) och bästa värmen, vädret, vännerna!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards