ericabergqvist

Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Erica Bergqvist - 3 januari 2016 13:47

Första bilden var nån fest nån gång i fetaste takvåningen. Vågade dock inte knäppa kort överallt men jag kan säga en sak järntrappa upp till ett loft, stora (icke genomskinliga)-glasfönster till den runda toan. Behöver inte säga mer,ni förstår. awesome
Sen small det, NYÅR. den dagen som inte brukar bli enligt förväntningar utan tvärtom. Jag tyckte ändå vi hade ett roligt nyår. Började med att 11 vänner samlades på middag hos Ida. Drack och spelade spel i likadana kläder innan vi for till en villa i Haga för mer festande. Gick ut på tolvslaget för att se alla raketer. Dock är det såklart inte lika storslaget som att stå i hamnen och kolla men det var kul ändå! Vid ett for vi sen och åt sen tagga vi hemåt vid 3.

Sen igår, var vi lite trött efter nyår och sugen på nyårsmaten igen så jag, Malin och Angelina fixade ihop lite kyckling, potatis och bea till några kalla cidrar, gott!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards