ericabergqvist

Alla inlägg den 6 juni 2016

Av Erica Bergqvist - 6 juni 2016 11:47

Naglar naglar naglar... 

Nu efter att ha haft väldigt mörka men ändå naturliga naglar ska jag äntligen köra på någonting rosa! (eller orange haha)

Färg iaf! Den enda frågan är vilka men troligen de första eller andra.(Bilderna ligger i den ordning jag vill ha haha)

Dock "fyrkantig modell" och inte spetsiga som på de första bilderna. Vilka tycker ni? Frida, du som brukar vara duktig på att ge mig råd ;)

       

       

Av Erica Bergqvist - 6 juni 2016 11:12

I fredags var jag såhär glad för att få sluta från jobbet (se bilaga 1). For hem och åt nyttigaste maten och sedan vidare till Hanna och Agnes. Drack och spelade kort med resten av gänget som rullade in vid 10 innan vi for på krogen vid 12. Dansade järnet på det (extremt-)svettiga dansgolvet. Vid fem for vi hem och jag fick hinna sova fyra timmar innan det var dags för nästa jobb. Som tur är bjuds det alltid på bakismat på affären! Se bilaga 11. 

Lördagsjobbet gick snabbt och en klänning fick följa med hem. På kvällen for jag till Hanna igen och hängde med bredsandstjejerna. Spelade kort och dansade på Oscars som vanligt.


Söndag vaknade jag efter en lång sovmorgon, städade lite hemma och åt god mat. Som en söndag ska vara.

Idag, Sveriges nationaldag har jag ätit en redig frukost och jobbar nu till 16 med min dramatiska eyeliner. Ikväll åker jag upp till norra för att grilla med tjejerna från New yorker och deras respektive (Min fick bli Mallan). MYSDAG



 


 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards