ericabergqvist

Alla inlägg den 14 juni 2016

Av Erica Bergqvist - 14 juni 2016 07:43

I helgen var jag på summerburst med Malin. Vet inte vad jag ska säga annat än att det var en av de bättre helgerna i mitt liv. Fredagen kom vi ner till sthlm vid 12 och for direkt till hotellet. Efter vi packat upp och fräschat upp oss gick vi till mall of scandinavia som låg granne. Vid tre/fyra började vi känna oss rejält stressad för summerburst hade börjat och bra artister börjat spela. Fixade oss och drack "lite" innan vi tog taxi till gärdet där det regnade.. Men regn stoppade oss inte mot att dansa gärnet ändå! Denna kväll vart rätt tidig eftersom man var dyngsur och kall..

Lördagen inledde vi med mall of scandinavia. For sen hem och fixade oss i skaplig tid innan vi tog taxi in igen vid åtta/nio. Detta var klart bästa dagen. Strålande sol, mindre kö överallt, hamnade längst fram på Alesso och ingen ramlade och for som vi gjorde på fredagen ca tre - fyra gånger haha.... Lördagen räddade upp fredagen, helt klart!

Söndagen checkade vi ut vid tolv och for in till centrum där vi shoppade vidare innan tåget hem gick kl4.


                                           

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards