ericabergqvist

Alla inlägg den 1 juli 2016

Av Erica Bergqvist - 1 juli 2016 14:55

Btw hurrni, här är bilder på hotellet vi ska bo på i tre veckor i augusti. Eller ja jag och Malin kommer bo där tre veckor sen Elin och Johanna kommer stanna i en vecka eftersom de har skolan att tänka på...

Och ja jag vet att man inte ska kolla för mycket på hotellets bilder men jag kan inte motstå!

               

Av Erica Bergqvist - 1 juli 2016 14:09

Igår låg jag i soffan i ca 3h efter jag kommit hem från jobbet, helt död fast jag bara jobbade fyra timmar haha!

Så skulle jag ta mig upp för att göra intervaller som stod på schemat men ville bara ligga kvar och sova, orkade ingenting tills..: HANNA SKREV! 

For upp och kändes som jag aldrig varit trött. Vi gick en skapligt lång promenad med gungande på gamla förskolan i mitten och sista biten hem körde jag mina intervaller som planerat! Tackar Hanna för det.

Vi pratade även om helgen lite och ikväll blir det nog att hänga med Hanna och hennes gäng i skatan. Men först när jag slutar ska jag på nöjeshallen och köra gokart med grabbarna (jag vinner alltid på det om ni undrar) och efter det blir det middag hos farmor och farfar! 


Var tom matchande när jag gick runt i bredsand, viktigt de!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards