ericabergqvist

Alla inlägg den 26 juli 2016

Av Erica Bergqvist - 26 juli 2016 09:58

Hittade två tallrikar på fyndlagret och vart helt fast, kunde inte släppa tanken på dem för det var typiskt min stil. Vita med en silverkant och små silvermönster, urfina! Så köpte dem och tänkte att jag kunde börja samla.

Sen när jag kom hem kollar jag på baksidan och ser att det är Maria Montazami som designat haha! Otippat!

Iaf så har jag två stora tallrikar, två asietter och två små skålar hemma och känner att jag måste ha fler om jag ska kunna bjuda hem alla vänner. Så nu beställde jag fyra tallrikar till, två asietter och två stora tallrikar. Sen fick jag även med fyra vinglas för det var ett erbjudande som gällde. Men kommer nog bjuda hem fler än fyra personer i mitt liv så jag kollade även runt på köp och sälj- sidor och hittade fyra tallrikar till som jag tror jag ska köpa haha! Känner att jag måste kolla hemma sen vad jag har och inte så jag inte står i min nya lägenhet och har olika saker med ojämt antal! (inte för att jag ska flytta än på ett tag men så jag är förberedd)

Här är bilder på tallrikarna och vinglasen!


           

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards