ericabergqvist

Alla inlägg den 19 september 2016

Av Erica Bergqvist - 19 september 2016 14:45

I want I want I want


     

Av Erica Bergqvist - 19 september 2016 14:30

I fredags hängde jag hos Hanna. Hon bjöd på kyckling och pestopasta som var svingod! Vid sju började fler personer ramla in och spel och dans drog igång. Sen sa jag egentligen att jag skulle på krogen men kände att jag var rätt nöjd där vid 12 tiden, så åkte hem. Vart en tidig kväll med tanke på att jag skulle till ljusdal vid 8 dagen efter med... Vaknade redan vid halv sex för jag skulle fixa skjuts till tågstationen (tur man har farmor och farfar på andra sidan gatan).


Vid halv tolv var jag framme i Ljusdal och hos min käraste och mest efterlängtade Frida. Vi gick direkt och handlade lite gotta till kvällen innan vi for till mormor och blev bjuden på lunch. Hemmagjorda köttbullar och makaroner är nog aldrig så gott som hos mormor! Spelade piano och sov en sväng hann vi även med innan det var dags för grillning i Jonsbo. Och träffa Melker fick jag ju!! Gud så liten han var, om Baxter skulle sätta sig på han skulle han bli mos haha.

Kvällen blev iaf supermysig med god mat, sällskapsspel och mycket skratt! Somnade gott den kvällen efter standardsnacket jag och Frida har innan läggdags. 

Söndag hann vi inte med nått speciellt, en god frukost och mys med Melker för det mesta innan jag skulle ta bussen hem.


                                                         


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards