ericabergqvist

Alla inlägg den 23 september 2016

Av Erica Bergqvist - 23 september 2016 10:46

Sitter och jobbar på friskis och svettis så kommer en äldre dam in. Vet vem hon är för har hjälpt henne tidigare några gånger. Så plockar hon upp ett paket från väskan och tackar så mycket för min hjälp när hennes mobil hade lagt av. Det lilla jag gjorde då betydde så mycket för henne för hon väntade samtal osv, så hon hade tom gått och köpt choklad och en triss till mig. Ja det må finnas goa människor i världen!


     

Av Erica Bergqvist - 23 september 2016 10:45


På onsdagen var jag och Amanda på birsta. Köpte två toppar, en pil med lampor, ljusstakar och ett mobilskal. Har ju gått och blivit iphoneanvändare efter att ha haft samsung i minst fyra år och kan säga att det inte alls är kul. Ska köpa en ny samsung inom en snar framtid men just nu måste jag ha denna för min gamla samsung lever sitt egna liv den!


     

Av Erica Bergqvist - 23 september 2016 10:15

I onsdags tog jag, Amanda och Malin en "afterwork" (ledig hela dagen) på Kung Louie och Udda. Kan rekommendera kung louie starkt! De gör supergoda pizzor och brooklyn hipster med högrev var super! Efter lite pizza och en flaska vitt drog vi vidare mot udda. Tog ett glas vin där med innan jag höll på att somna och fick åka hem. Skulle upp och jobba halv sju så tyckte jag gjorde bra ifrån mig när jag stannade till tolv haha.. 

Och nu har min gullis åkt hem till Kalmar igen, ska hälsa på henne inom en snar framtid så ledsen kan jag inte vara!


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards