ericabergqvist

Alla inlägg den 27 september 2016

Av Erica Bergqvist - 27 september 2016 07:18

Här är bilder på hur ljusstaken och pilen ser ut in real!

Ser ut som jag glittrar men det är bara spegeln som är smutsig, ni kan vara lugn.

       

Av Erica Bergqvist - 27 september 2016 06:59

I helgen tog jag det extremt lungt med familjen. På fredagen gick vi på pass efter jag slutat sen for vi hem och gjorde hammburgare. På kvällenn blev det glass och soffhäng. Lördag for vi till birsta och käkade lunch och handlade lite nödvändiga saker. Efter for vi på gymmet en sväng innan det var dags för hemmagjord pizza. På kvällen for jag och träffade Ida, Mickan, Alex, Amanda och Fia en sväng innan jag fick samtal från Hanna och det var dags att agera chaufför. Vid ett for jag och Hanna och åt på max efter att ha suttit på Svenssons ett tag. På söndagen for hela familjen till södra och grillade korv med farmor och farfar. Söndagkvällen spenderades i mitt rum, där det behövde städas.. En extremt välbehövlig helg har jag haft helt enkelt!

                                    

kunde ha varit ett fint familjefoto men så måste Joel gäspa genom ca 20 bilder..

     

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards