ericabergqvist

Alla inlägg den 29 september 2016

Av Erica Bergqvist - 29 september 2016 11:47



Nu kommer bilderna lite huller om buller men det borde ni vara van vid nu haha..

Iaf så denna vecka har jag hunnit med en massa träning, äta sushi och bullar och jobba på new yorker!

Igår klev jag upp halv sex och gjorde iordning mig när pappa kommer och säger att jag är ledig helt plötsligt.. Bra koll! Så tillbaka till sängen och sova en sväng till innan jag for och gymmade med bror. Efter gymemt tog vi en tur till stan och käkade på matmarknaden, kinamaat gott gott. 

HAHAHAHAHA sen när vi skulle handla lite efterrätt fick vi det billigare för personen som sålde tyckte min lillebror hade en sån fin flickvän (jag). Avbröt han snabbt och sa att vi var syskon och han vart helt stum, är vi inte ens lik varandra undrar jag??!!!

             

Av Erica Bergqvist - 29 september 2016 09:15

Oj vad jag har shoppat på New Yorker! Kjol, två par klänningar, två par byxor, fyra par toppar, två par träningstights och en jacka(som jag är osäker på). Sen tror jag det blir mer för kan inte hålla mig från alla fina höstplagg..

Här kommer iaf bilder på alla tretton plagg:


 


 


 



Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards