ericabergqvist

Alla inlägg under oktober 2016

Av Erica Bergqvist - 5 oktober 2016 06:52

God frukost jag har jämfört med Elisabeths mackor va?? Bara en massa frön åt jag. Sen igår skulle jag även handla bakelser åt de på jobbet och jag fick inte ens smaka lite, plus att det var kanelbullens dag..

Iaf igår efter jobbet for jag till stan och myste lite med Julia som kommit hem från umeå! Satt oss på waynes och fikade och pratade i ca två timmar, mycket att ta igen haha. Sen efter det skjutsade jag hem Joel och hämtade mamma. Stannade en sväng hos Matilda innan jag åkte hem igen. 


     

Av Erica Bergqvist - 4 oktober 2016 07:20

Nu var det måndag igår och såklart har jag hoppat på en grej som jag egentligen hatar. En diet. Eller ja jag hatar inte det men jag tycker egentligen man kan äta vad som helst och träna men ändå ha en riktigt snygg kropp. Iaf så har jag klivit på lchf. Low carb high fat. Så inge pasta, bröd, frukt, havregryn (gröt?!!!!!) osv osv. Hahaha vet serriöst inte hur länge detta kommer hålla men ja jag testar ett tag iaf. Sen kommer det sluta med att jag gör om dieten helt och äter kolhydrater igen. 


Det är ju ett litet problem med denna diet för mig eftersom jag tränar en hel del, kolhydrater ger energi så när jag inte äter det kommer kanske träningen gå sämre. Men som sagt ska jag testa ett tag sen kanske jag kan börja äta kolhydrater igen (bra kolhydrater) när jag känner att jag är nöjd med resultatet av dieten. Nu är det inte så att jag känner att jag är tjock och måste gå ner i vikt men någonting jag skulle vilja är att ha mer muskler (vilket väger mer än fett) och lite mindre underhudsfett så man blir mer slim om ni förstår vad jag menar (hahaha så skrev jag precis att träningen kommer gå dåligt med denna diet). Känner att jag sett ut som jag gör i flera år nu, inget fel på det men skulle vara kul att testa förändra någonting. Så börjar med denna diet sen kommer jag utveckla den och förhoppningsvis nå mitt mål. Nu när jag tänker efter är mitt mål egentligen att sluta med onyttigheter helt och kanske festa lite mindre hehe.. Bara det lilla skulle göra en stor skillnad och jag vet det själv men ändå tar jag inte tag i saken. Men nu jäklar är jag igång!


 

Pepp-screen-shot

Från igår när himlen var så vaker så jag och Larsson tog en prommis:

   

Av Erica Bergqvist - 4 oktober 2016 07:00

I fredags var alla tjejer samlade hos Malin för lite partajj! Ja ni ser ju på bilderna att vi hade kul så behöver inte säga så mycket mer om det, for in på Oscar vid tolv och hem vid två. Bra kväll helt enkelt.

Lördag kollade jag lite på unga föräldrar och myste med Baxter innan det var dags för jobb på New Yorker. 

Sen vart lördagkväll väldigt lugn. Söndag for jag på birsta med Matilda efter en långpromenad. Unnade oss gomiddag på ikea, men faktiskt ingen shopping denna gång!


 

       

   


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards