ericabergqvist

Alla inlägg den 7 november 2016

Av Erica Bergqvist - 7 november 2016 10:35

I går, söndag jobbade jag på New Yorker igen hela dagen. Efter jobbet for jag till Jonas mamma och hängde lite med Emma (Jonas syster). Vi ritade medan Jonas fixade elen i deras nyrenoverade kök. Mysmys. Efter det for vi hem och kollade på Snövit med en massa ost, skinka och kex.

Idag jobbar jag på Friskis och ska sen ska jag hänga med Elin hela kvällen!

Men nu till en helt annan sak; jädrar vad det har snöat och det slutar inte heller! Alltså imorse sladdade jag tom förbi min parkering på Friskis för det är ju så halt med. Så fick backa tillbaka och köra in igen i snigelfart haha, motionärerna undrade lite vad jag höll på med, de tycker jag alltid kör rally in på paerkeringen men nu kom jag liksom i 20km/h om ens det! Härligt är det ju ändå så ska inte klaga!


   



Av Erica Bergqvist - 7 november 2016 10:29

I lördags efter jobbet for jag ganska direkt till Sandra för att fira hennes 20års dag. Har aldrig kunnat fira henne tidigare på hennes födelsedag för har alltid varit utomlands eller nått haha men detta år var jag hemma! Myste på i hennes nya lägenhet med godsaker och lite alkohol. Så roligt att hänga med ett nytt tjejgäng också! Vid tolv for vi ner på krogen och kikade lite innan det bar av hemåt. Finaste Sandra, grattis igen!

       

Av Erica Bergqvist - 7 november 2016 07:15

I fredags jobbade jag till fyra. Sen på kvällen firade vi halloween hos Mattias. Jag och Hanna tog studenten en sista gång den kvällen (vi hade två mössor var från studenten så vi har inte förstört den riktiga), och allt gick åt helvete som ni ser haha. Nä men kvällen vart väldigt lyckad och det har nog med det goda sällskapet att göra! 

Lördagen jobbade jag på New Yorker i kylan. Väldigt fint att jag hade blod kvar på kroppen som inte ville bort (därav långärmat)

Juste hahahahah måste skriva detta för det är så kul (sorry Sandra). Under kvällen när man är lite på lullen kommer det ett meddelande från Sandra att hon kraschat in på min grannes tomt med bilen hahah! Då har hon alltså kommit i backen som går ner mot min gata och inte fått stopp på bilen så hon körde rätt igenom min grannes staket och in i träd och buskar hahaha. Tror jag skratta ihjäl mig när jag läste det och kan säga att alla på festen blev medveten om vilken galen granne jag har!

     

   

   

 


 

Sminkningen på Jonas blev bara bättre och bättre under kvällens gång!

         

 

   

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards