ericabergqvist

Alla inlägg den 24 november 2016

Av Erica Bergqvist - 24 november 2016 06:50

Hur går det med bloggandet? Inte så bra..

Inte gjort så mycket de senaste veckorna, jobbat på både friskis och new yorker och däremellan gymmat.

Men nu tror jag att jag åkt på en förkylning så blir ingen träning idag. Kände det redan i tisdgas då jag sov till tre på dagen sen igår fick jag ont i halsen och blev hängig på New Yorker. Och tillslut: Imorse när man vaknar går det inte att svälja. 

Hoppas bara som tusan att jag är frisk till helgen då det ska vara julfest med NY. Vi ska käka på Oscars sen blir det lite mer partajj! Får ta det lugnt idag och imorgon så kanske det släpper.

Vad har jag mer gjort denna vecka? Varit på föreläsning! Konsten att lyfta sig själv och andra samt kunna hantera irriterande personer haha. Liiite långtråkigt vart det på slutet men ändå en tänkvärd föreläsning.

Sen har jag även fixat med en receptbok några kvällar i rad. Nu när man ska flytta hemifrån måste ju jag kunna laga mat! Eller så gör jag allt annat och Jonas sköter maten haha.

Tänkte på det med, gud va mycket saker vi måste köpa in. Trodde jag hade det mesta men har inte ens en fjärdedel typ!

 

   

     

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards